Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
Úvodní stránka ›› Radnice ›› Finance ›› Veřejné zakázky ›› eAukce & eTržiště ›› detail/podstránka

eTržiště » detail zakázky

aktuální zakázkyrealizované zakázkyZPĚT na úvod


Název: Poskytování participačních služeb
Číslo: 2023/00043
Odběratel: Městská část Praha 6 (IČ: 00063703)
Datum vyhlášení: 19.07.2023
Datum ukončení nabidek: 07.08.2023
Datum zveřejnění výsledků: 21.08.2023
Kategorie: » služby » ostatní služby
Specifikace:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (dále také "veřejná zakázka") je poskytování participačních služeb, a to zejména:

- konzultační a poradenská činnost v oblasti participace

- zpracování anket a metodická podpora při tvorbě anket ke zjištění názoru veřejnosti

- facilitace veřejných setkání

- posouzení vhodnosti projektů pro participaci

- zapojení veřejnosti do tvorby a úpravy veřejných prostor

- vzdělávání pro zaměstnance 

- podpora fungujících projektů MČ Praha 6 v oblasti participace (zejména Nápad pro Šestku, Dáme hlavy dohromady, Šance do škol)

Zadavatel uzavře se třemi dodavateli, kteří se umístí na prvních třech místech, rámcovou dohodu o poskytování participačních služeb (dále jen "RD"). Dojde-li k vyloučení některého z vybraných dodavatelů, resp. neposktne-li některý vybraný dodavatel součinnost nezbytnou k uzavření RD, může být vyzván k uzavření RD další uchazeč zadávacího řízení dle pořadí, které vyplývá z výsledků hodnocení. V případě nesplnění podmínek účasti alespoň 3 dodavateli si zadavatel vyhrazuje právo uzavřít RD s 2 nejlépe hodnocenými dodavateli.

Jednotlivé dílčí veřejné zakázky budou zadávány formou objednávky tomu z vybraných dodavatelů, který na výzvu zadavatele nabídne nejvýhodnější cenu za jejich splnění.

Místo plnění veřejné zakázky: sídlo dodavatele, případně místo dle požadavků zadavatele.

RD bude uzavřena bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení a po jejím schválení radou MČ Praha 6. Předpokládaný termín zahájení plnění: ihned po nabytí účinnosti RD.

RD bude uzavřena na dobu určitou, a to do vyčerpání celkové ceny plnění ve výši 2.000.000,- Kč bez DPH.

 

Kritéria hodnocení:

Kritéria pro stanovení pořadí uchazečů:

1. Celková nabídková cena (odměna) v Kč bez DPH / 1 hodina poskytovaných participačních služeb (dále jen "Kritérium 1") - 85 %

2. Podpora vzdělávání a praxe studentů VŠ (dále jen "Kritérium 2")  - 15 %

V rámci hodnocení nabídek budou jednotlivá kritéria hodnocena následovně:

Hodnocení nabídek u Kritéria 1:

V rámci tohoto kritéria budou nabídkám přiděleny body na základě níže uvedeného vzorce:

výše ceny nejnižší nabídky v Kč bez DPH / 1 hodina 

____________________x 0,85 (váha kritéria) x 100 = počet bodů

výše ceny posuzované nabídky v Kč bez DPH / 1 hodina

Veličina „Výše ceny nejnižší nabídky“ znamená nabídku s nejnižší cenou v Kč bez DPH / 1 hodina.

 

Hodnocení nabídek u Kritéria 2:

Zadavatel v rámci uplatnění zásady sociálně odpovědného zadávání veřejných zakázek v hodnocení zohlední, pokud vybraný dodavatel do plnění veřejné zakázky v celém jejím průběhu zapojí nejméně 1 studenta vysoké školy či vyšší odborné školy se zaměřením odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky, a to na pozici stážisty.
 

Hodnocení aspektu a rozmezí hodnocení:

zapojení alespoň 1 studenta vysoké školy či vyšší odborné školy (v jakémkoliv ročníku studia) se zaměřením odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky do jejího plnění v celém jejím průběhu na pozici stážisty. 

ANO - výsledná hodnota kritéria = 1

NE - výsledná hodnota kritéria = 0

V rámci tohoto kritéria budou nabídkám přiděleny body na základě níže uvedeného vzorce:        

 1 x (h) x 0,15 (váha kritéria) x 100 = počet bodů

 h = výsledná hodnota kritéria

 

Finální počty bodů z obou kritérií se sečtou u všech nabídek a vítězí ta nabídka, která bude mít nejvyšší počet bodů. 

 

V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek umístění v kritériu s nejvyšším stupněm významu. V případě shody i v tomto kritériu, se budou posuzovat kritéria další v sestupném pořadí. Pokud bude i poté shoda ve všech kritériích, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou příslušní uchazeči s nejvyšším stejným počtem bodů vždy přizváni.

 

Požadavky na zpracování hodnocených kritérií:

Kritérium 1 vymezí uchazeč ve své nabídce v členění:

- celková nabídková cena (odměna) v Kč bez DPH / 1 hodina

- výše DPH v Kč

- celková nabídková cena (odměna) v Kč včetně DPH / 1 hodina

Není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH, potom DPH nevyčísluje a skutečnost, že není jejím plátcem, výslovně uvede prohlášením ve své nabídce.

Uchazačem takto vymezená nabídková cena bude určena jako cena nejvýše přípustná, v níž budou obsaženy všechny náklady, které uchazeči mohou vzniknout v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Nabídkovou cenu uvede uchazeč v krycím listu nabídky. Změna (překročení) nabídkové ceny poskytované služby včetně DPH je možná pouze v případě, že v průběhu realizace předmětu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

Kritérium 2 vymezí uchazeč ve své nabídce v členění:

- čestné prohlášení o záměru zapojení alespoň 1 studenta vysoké školy či vyšší odborné školy (v jakémkoliv ročníku studia) se zaměřením odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky do jejího plnění v celém jejím průběhu na pozici stážisty. Podmínky zapojení jsou blíže specifikovány v návrhu RD. 

Podmínky účasti:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo zrušit zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu kdykoliv do uzavření RD.

Nabídka bude podána přes el. tržiště.

Požadavky na prokázání způsobilosti:

Uchazeč je povinen v nabídce prokázat splnění:

a) základní způsobilosti analogicky v souladu s ust. § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek

 

b) profesní způsobilosti analogicky v souladu s ust. § 77 zákona o zadávání veřejných zakázek

 

c) technické kvalifikace analogicky v souladu s ust. § 79 zákona o zadávání veřejných zakázek

 

Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Je-li zadavatelem vyžadováno čestné prohlášení, musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Čestné prohlášení nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců. V případě nejasností si může zadavatel vyžádat chybějící doklady či požádat o písemné vysvětlení nabídky. Pokud uchazeč nesplní požadovanou kvalifikaci, zadavatel ho bezodkladně vyřadí ze zadávacího řízení.

Ad a) uchazeč prokáže v nabídce splnění základní způsobilosti čestným prohlášením.

 

Ad b) splnění profesní způsobilosti prokáže uchazeč, který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence (tento doklad nesmí být starší 3 měsíců přede dnem zahájení tohoto zadávacího řízení)

 

Ad c) uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením:

1. Seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky přede dnem zahájení tohoto zadávacího řízení. Seznam významných služeb bude předložen formou čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé splnění zadavatelem požadované technické kvalifikace, a musí obsahovat:

- identifikaci objednatele, včetně uvedení kontaktní osoby a jejích kontaktních údajů (tel. číslo, e-mail),

- název realizované služby,

- popis předmětu a rozsah služby,

- dobu realizace služby,

- finanční objem předmětu plnění.

Minimální úroveň poskytnutých služeb uvedených v seznamu musí být následující:

Alespoň 3 projekty spočívající v kompletní administraci zapojení veřejnosti do tvorby či úpravy veřejného prostoru (kompletní administrací se rozumí provedení celého projektu od zajištění počátečních podkladů pro participaci, provedení šetření, zpracování výstupů šetření a na základě nich navržení vyhovujícího řešení)

- Alespoň 2 projekty spočívající ve facilitaci veřejných setkání 

2. Seznamu členů realizačního týmu:

Uchazeč prokáže tento technický kvalifikační předpoklad doložením čestného prohlášení o tom, že osoby odpovědné za realizaci předmětu plnění veřejné zakázky malého rozsahu, které jmenovitě uvede jako členy realizačního týmu, splňují následující požadavky:

- alespoň 1 pracovník s min. praxí 3 roky v oblastech podle technické kvalifikace s vysokoškolským vzděláním v oboru sociologie. VŠ vzdělání lze nahradit 5 lety praxe v této oblasti v rámci oblastí podle technické kvalifikace,

- alespoň 1 pracovník s min. praxí 3 roky v oblastech podle technické kvalifikace se vzděláním v oboru projektového managementu. VŠ vzdělání lze nahradit 5 lety praxe v této oblasti v rámci oblastí podle technické kvalifikace,

- alespoň jeden další pracovník se základní kompetencí pro činnosti v oblastech podle technické kvalifikace. 

Zadavatelem požadovný seznam je uchazeč povinen předložit v níže uvedené struktuře:

- seznam osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky (realizační tým),

- profesní životopisy (jméno a příjmení pracovníka, podrobný popis pracovní náplně pracovníka na plnění veřejné zakázky, praxe v oboru, popis splnění požadavků na členy realizačního týmu včetně kopií dokladů).

Uchazeč bere na vědomí, že MČ  Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Uchazeč bere na vědomí, že RD podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Uchazeč dále bere na vědomí, že RD  nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li RD uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena.  RD bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření.

Uchazeč bere na vědomí, že pokud v této veřejné zakázce se svou nabídkou uspěje, bude jeho kompletní nabídka automaticky zveřejněna ve veřejné části modulů eAukce/eTržiště a před podpisem RD bude vyzván k dodání originálů či ověřených kopií požadovaných v rámci podmínek účasti této veřejné zakázky.

Uchazeč prohlašuje, že nic z této veřejné zakázky, resp. svojí nabídky nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.

Platební podmínky:

Zadavatel zálohy neposkytuje.

Cena za plnění předmětu veřejné zakázky malého rozsahu bude hrazena na základě dílčích objednávek.

Lhůta splatnosti faktur činí 30 kalendářních dnů ode dne doručení zadavateli.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění předmětu veřejné zakázky s výhradou změny výše DPH, jak je uvedeno v článku 8. tohoto vyhlášení.

Otázky & Odpoědi:

U profesních životopisů uvádíte požadavek na kopii dokladů - máte tím na mysli doklady o vzdělání, případně praxi? Z textu jsem pochopila, že požadovaná praxe a vzdělání by mělo být doloženo čestným prohlášením. Jsou tedy třeba ještě kopie diplomů?

V kapitole podmínky účasti je uvedeno, že profesní životopisy mají být dodány včetně kopií dokladů. Vzhledem ke skutečnosti, že dříve v zadání je uvedeno, že uchazeč prokáže technický kvalifikační předpoklad doložením čestného prohlášení o splnění  stanovených požadavků, dovoluji si potvrdit, že v souvislosti s prokázáním těchto požadavků nevyžadujeme žádné další doklady kromě čestného prohlášení.  

Do jaké hodiny je možné podat nabídku?

Nabídku lze podat prostřednictvím el. tržiště do 23:59 dne 7. 8. 2023

Kontakt: Tomáš Srp
vedoucí oddělení městské části Kanceláře starosty
telefon:  220 189 171
e-mail: tsrp(zavináč)praha6(tečka)cz
 
Vyhodnocení
Výsledek: vybrány vítězná, druhá a třetí nabídka
Zdůvodnění:

Pořadí nabídek je stanoveno na základě bodového součtu z obou posuzovaných kritérií (celková nabídková cena v Kč bez DPH / 1 hodina poskytovaných participačních služeb, podpora vzdělávání a praxe studentů VŠ). V rámci vyhodnocování došlo k bodové shodě mezi třetí a čtvrtou nabídkou. O výsledném pořadí na těchto příčkách rozhodlo losování za účasti zástupců obou uchazečů.

Výsledný součet bodů:

1. Agora CE, o. p. s. - 100 bodů

2. Lukáš Hanus - 99 bodů

3. AVD, s. r. o. - 91 bodů

Za výsledky zodpovídá: Tomáš Srp
vedoucí oddělení městské části Kanceláře starosty
telefon:  220 189 171
e-mail: tsrp(zavináč)praha6(tečka)cz
 
Vítězná nabídka
Dodavatel: Agora CE o.p.s.
Petra Rezka 12/12
Praha - Nusle 140 00
IČO: 27885348
DIČ: CZ27885348
tel: +420723040448
fax: +420608128006
Web: https://www.agorace.cz/
Email:
Nabídka:

Nabízíme kompletní participační služby v sazbě 580,-/hod bez DPH. Konkrétně:

  • konzultačí a poradenskou činnost v oblasti participace
  • návrh, realizaci, zpracování a vyhodnocení anket a dotazníků ke zjištění názorů veřejnosti a metodickou podporu při jejich tvorbě
  • návrh a facilitaci veřejných setkání
  • posouzení vhodnosti projektů pro participaci
  • zapojení veřejnosti do tvorby a úpravy veřejných prostor
  • vzdělávání zaměstnanců
  • podporu fungujících projektů MČ Praha 6 v oblasti participace
Příloha: ikonka typu souboru application/zip Otevřít soubor
Další informace: http://www.agorace.cz
Nabídková cena: 580.00,-Kč bez DPH
701.80,-Kč s DPH
 
Náhradník
Dodavatel: Lukáš Hanus
24
Kanina - Kanina 277 35
IČO: 74164589
DIČ:
tel: +420724855895
fax:
Web: http://hanuska.net
Email:
Nabídková cena: 590.00,-Kč bez DPH
713.90,-Kč s DPH
 
Druhý náhradník
Dodavatel: AVD s.r.o.
Letohradská 711/10
Praha - Holešovice 170 00
IČO: 07919719
DIČ:
tel:
fax:
Web: http://www.ateliervd.cz
Email:
Nabídková cena: 650.00,-Kč bez DPH
786.50,-Kč s DPH


© 2025 MČ Praha 6

 RSS |  SMS info |  Email info |  Mapa stránek |  Prohlášení o přístupnosti |  Prohlášení o ochraně soukromí |  Nastavení cookies |  PŘIHLÁŠENÍ do systému


--- konec tisknuté stránky old5.praha6.cz/trziste/zakazka.php?ID=3368&aukce=&crc=bd524ef504d723b0ee92438b29f7acf8&fbclid=IwAR1rAH94_TSnNlM-Z6Bk16BYP-b6M8N1E-Be8rWX8NwppAo1iEttLJJ_0j0 ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz

Soubory cookie (nebo podobné technologie) používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte a také souhlasíte se sdílením informací (Jaké údaje shromažďujeme) o vašem použití našeho webu, který provozujeme s našimi přidruženými společnostmi a partnery. Předvolby můžete spravovat v části Nastavení souborů cookie, svůj souhlas můžete kdykoli odvolat nebo více informací najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.