Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice
aktuální zakázky • realizované zakázky • ZPĚT na úvod
Název: | Provozování a správa prostoru v okolí stanice metra Hradčanská | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Číslo: | 2022/00056 | |||||||||||||||
Odběratel: | Městská část Praha 6 (IČ: 00063703) | |||||||||||||||
Datum vyhlášení: | 13.07.2022 | |||||||||||||||
Datum ukončení nabidek: | 02.08.2022 | |||||||||||||||
Datum zveřejnění výsledků: | 01.09.2022 | |||||||||||||||
Kategorie: | » služby » ostatní služby | |||||||||||||||
Specifikace: | Předmět výběrového řízení: Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele za účelem provozování „malých farmářských trhů“ v okolí stanice metra Hradčanská, a to za železničním přechodem směrem do ulice Dejvická. Základní podmínky: 1) Základní činnost – prodej čerstvého ovoce, zeleniny, potravin, květin, občerstvení a dalších obdobných výrobků a výpěstků 2) Doplňková činnost – pořádání kulturně společenských akcí, jako jsou např. hudební produkce, bazárky dětské oblečení apod. Vymezení podmínek smlouvy o spolupráci S vítězným uchazečem bude uzavřena smlouva o provozování tohoto prostoru, a to na dobu určitou 1 roku. Smlouva bude obsahovat ustanovení o automatickém prodloužení vždy o jeden rok za splnění požadovaných podmínek, a to (i) plnění všech smluvních a zákonných povinností, (ii) písemná žádost a (iii) souhlas MČ P6 (rozhodnutí rady). 1) Předmětem smlouvy bude závazek vítězného uchazeče na zajištění provozu a správy předmětného prostoru. 2) Provozní doba bude stanovena takto: začátek v rozmezí od 7 ,00 – 9,00 ukončení v rozmezí od 18,00 – 21,00 hod. 3) Závazek provozovatele k zajištění el. energie a vody na vlastní náklady a současně zákaz využívání elektrocentrál pro výrobu el. energie. 4) Oprávnění MČ P6 k využívání prostoru pro svou vlastní prezentaci s oznamovací povinností ve 14 denním předstihu (max 2 dny v měsíci). 5) Přílohou VŘ bude doložení návrhu provozního řádu. 6) Smlouva stanoví rámcovou skladbu prodávaného sortimentu a rozsah pořádaných akcí. 7) Smlouva stanoví závazek provozovatele k údržbě a opravám prodejních stánků. 8) Smlouva bude obsahovat závazek provozovatele k celoročnímu úklidu prostoru včetně jeho bezprostředního okolí a likvidaci odpadu. Úklid bude provozovatel provádět výlučně na své náklady. Úklid bude pro účely smlouvy definován následujícím způsobem. Pojem „úklid“ bude zahrnovat tyto činnosti:
Frekvence „úklidu“: Vlastní úklid 2 x denně (vždy před zahájením provozu aktivity a vždy po skončení provozu aktivity daného dne) Vývoz odpadkových košů 1 x denně (7x týdně) - vždy po skončení provozu aktivity daného dne Provozovatel jakýchkoliv aktivit v pobytovém prostoru Hradčanská nebude nijak mechanicky narušovat mlatový povrch celého prostoru. Nerespektování tohoto požadavku bude zaevidováno do písemného kontrolního protokolu, bude doloženo fotodokumentací a je důvodem k uplatnění sankcí dle smlouvy, v opakovaném případě i k vypovězení smlouvy. Kritéria hodnocení: V rámci hodnocení nabídek bude hodnocena pouze nabídnutá cena za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc bez DPH. Hodnocení nabídek Jediným kritériem hodnocení nabídek bude výše nabídnuté ceny za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc bez DPH. Struktura o obsah nabídky Účastníci výběrového řízení předloží na základě těchto zadávacích podmínek nabídku prostřednictvím elektronického tržiště, která se bude skládat z těchto částí: - Identifikace účastníka (název a sídlo, IČ, kontaktní osoba, kontaktní email a telefon). - Níže uvedené dokumenty a informace: a) Skladba prodávaného sortimentu b) Nabídka programu - skladba a rozsah pořádaných akcí c) Nabízená cena za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc d) Návrh provozního řádu. e) Pokud má účastník k dispozici, předloží výběr z tisku, odborných periodik popř. reference významných klientů prokazující jeho dobrou pověst. f) Reference nebo popis spolupráce prokazující zkušenosti s činností obdobnou předmětu tohoto výběrového řízení. g) Čestné prohlášení o souhlasu s podmínkami tohoto výběrového řízení a podmínkami smlouvy: „Uvedený uchazeč prohlašuje, že se seznámil s podmínkami výběrového řízení a pro případ svého úspěchu ve výběrovém řízení je připraven uzavřít smlouvu do sedmi pracovních dnů ode dne, kdy bude k jejímu uzavření MČ Praha 6 vyzván.“ - Nabídka nesmí být nijak podmiňována. Nabídky nečitelné a nabídky obsahující podmínky či výhrady budou z výběrového řízení bez dalšího vyřazeny. - Nabídka a čestné prohlášení, musí být podepsány uchazečem. Pokud uchazeč pověří jednáním či podpisem jinou osobu, musí být součástí nabídky oprávnění (zmocnění) pro tuto jinou osobu s jednoznačně vymezeným rozsahem oprávnění (zmocnění). - Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Místo a čas pro podávání nabídek Nabídku lze podat výhradně přes elektronické tržiště prostřednictvím webových stránek Městské části Praha 6. Nabídky učiněné v jiné formě budou z výběrového řízení bez dalšího vyřazeny.
Lhůta pro podávání nabídek končí 02.08.2022.
Úhrada nákladů uchazečům Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení. Práva zadavatele Uveřejnění tohoto dokumentu jakýmkoliv způsobem zadavatele právně nezavazuje. Toto výběrové řízení nepodléhá režimu ustanovení § 1772 a násl. a 1780 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Nabídka bude podána přes el. tržiště včetně požadovaných dokladů (viz výše). Uchazeč bere na vědomí, že MČ Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a nemá námitek proti umístění uzavřené smlouvy na internetových stránkách MČ Prahy 6. Souhlasím se zpracováním osobních údajů Úřadem městské části Praha 6 výhradně za účelem komunikace a vyřizování této přihlášky. Byl/a jsem seznámen/a se skutečností, že zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a že poskytnuté údaje budou zlikvidovány po ukončení výběrového řízení nebo v odpovídajících zákonných lhůtách. Uchazeč bere na vědomí, pokud v tomto výběrovém řízení se svou nabídkou uspěje, bude jeho kompletní nabídka automaticky zveřejněna ve veřejné části modulů eAukce/eTržiště. Kontakt: Ing. Gabriela Lacinová, vedoucí Odboru správy majetku Úřadu městské části Praha 6 tel: 220 189 700 Mgr. František Červenka, vedoucí majetkoprávního oddělení OSM tel: 220 189 704 |
|||||||||||||||
Kritéria hodnocení: | Nabídnutá cena za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc bez DPH. |
|||||||||||||||
Podmínky účasti: | Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo zrušit zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu kdykoliv do vystavení objednávky. Nabídka bude podána přes el. tržiště resp. el. aukce, požadované podklady (viz níže) budou předloženy po výběru uchazeče v listinné formě. Vybraný uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku. V případě, že vybraný uchazeč nepředloží příslušné doklady, bude k realizaci zakázky vyzván uchazeč následující v pořadí. Účastní-li se uchazeč zaměstnávající osoby podle § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, bude pro hodnocení jejich nabídek zadavatelem rozhodná výše nabízené ceny snížená o 15 %. Tuto skutečnost je uchazeč povinen v nabídce doložit.V případě, že bude uplatněno 15% snížení, dodavatel garantuje možnost zápočtu náhradního plnění v celkové částce dodávky či služby. Smlouva (objednávka) bude uzavřena do 30-ti dnů ode dne oznámení výběru nejvhodnější nabídky. Uchazeč bere na vědomí, že Městská část Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a nemá námitek proti umístění případně uzavřené smlouvy na internetových stránkách zadavatele. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Uchazeč bere na vědomí, pokud v této zakázce se svou nabídkou uspěje, bude jeho kompletní nabídka automaticky zveřejněna ve veřejné části modulů eAukce/eTržiště. Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství. V případě, že hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídky zadávající, příp. hodnotící komise, stanoví pořadí nabídek podle počtu získaných bodů v součtu za všechny dílčí kritéria. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu s nejvyšším stupněm významu a v případě shody i v tomto kritériu, se budou posuzovat kritéria další v sestupném pořadí. Pokud bude shoda ve všech kritériích, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni.Jestli budou nabídky hodnoceny pouze podle výše nabídkové ceny a dojde k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. |
|||||||||||||||
Platební podmínky: | Zadavatel zálohy neposkytuje. Zadavatel je oprávněn jednostranně započíst jakoukoliv svou pohledávku z titulu smluvních pokut, proti jakékoliv pohledávce dodavatele vyplývající z objednávky. Splatnost faktur bude do 30-ti dnů po doručení zadavateli. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění předmětu zakázky. |
|||||||||||||||
Kontakt: | Ing. Gabriela Lacinová, vedoucí Odboru správy majetku Úřadu městské části Praha 6 tel: 220 189 700 Mgr. František Červenka, vedoucí majetkoprávního oddělení OSM ÚMČ Praha 6 tel: 220 189 704 |
|||||||||||||||
Vyhodnocení | ||||||||||||||||
Výsledek: | vybrán pouze vítěz | |||||||||||||||
Zdůvodnění: | Nejvyšší nadídnutá cena za provozování a správu prostoru v okolí stanice metra Hradčanská. |
|||||||||||||||
Za výsledky zodpovídá: | Ing. Gabriela Lacinová, vedoucí OSM | |||||||||||||||
Vítězná nabídka | ||||||||||||||||
Dodavatel: | FK Trhy.cz s.r.o. Hlavní 420 Štěchovice - Štěchovice 252 07 IČO: 11890240 DIČ: tel: +420605885186 fax: Web: http://fktrhy.cz Email: fktrhy{zavináč}seznam{tečka}cz |
|||||||||||||||
Nabídka: | Úřad městské části Praha 6 Čs.Armády 23 Praha 6 IČ: 00063703
FK Trhy.cz s.r.o Stanislav Koukolíček Hlavní 420 252 07 Štěchovice IČO: 11890240 tel: 605885186 ID datové schránky: vu3j6hv skoukoli{zavináč}seznam{tečka}cz , fktrhy{zavináč}seznam{tečka}cz (dále jen žadatel)
NABÍDKA - PROJEKT
Základní údaje :
Stanislav Koukolíček začínal jako správce trhů a poté jako fyzická osoba, která kompletně organizačně a technicky zajišťuje pořádání farmářských trhů na Praze 11, Praze 8, ve Slaném, v Zákupech je pořadatelem Zákupských trhů (Burza) , dále adventních trhů, velikonočních trhů , rozsvěcení stromku, pořádání bleších trhů a další. V tomto oboru pracuje už více jak sedm let. Na pořádání trhů jsme založili s přítelkyní rodinnou firmu FK Trhy.cz s.r.o , kde jsem zůstal jediným společníkem . Naším opravdovým a velkým pozitivem je stabilnost na trzích a hlavně dlouhodobá spolupráce. Stanislav Koukolíček podnikající právnická osoba na základě Živnostenského listu a oprávnění k provozování mj.
A ) Kulturních, kulturně - vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí B ) Zprostředkování obchodu a služeb C) Velkoobchod - maloobchod
Kvalifikace je doložena v příloze č.1 živnostenským oprávněním a dále dokládám referenční osoby k ověření zkušenosti a délky trvání pořádání obdobných a stejných akcí:
Praha 11 : paní Šlechtová Markéta – 15 až 25 stánků – více jak 6 let pan Mgr. Platz Martin Zákupy : Ing. Lípa Radek – starosta obce – 300 – 350 prodejců – více jak 6 let Praha 8 : paní Mařincová - 20 – 31 stánků - více jak 3 roky Praha 8 Vánoční trhy: paní Mařincová – 20 stánků – více jak 3 roky
Prokázání kvalifikace:
Kvalifikace je prokázána přílohou č.1 – Živnostenské oprávnění
Tecnické a kvalifikační předpoklady:
Stanislav Koukolíček je velký nadšenec a propagátor Farmářských trhů, který zarputile propaguje a upřednostňuje lokální prodejce a výrobky z místních farem a od místních lidí. Začínal jsem jako řadový prodejce a postupně se vypracoval na spoluorganizátora a organizátora několika trhů. Zkušenosti z této práce jsem se rozhodl zúročit v dalších projektech a ke dnešnímu dni má na svém kontě několik trhů v různých částech republiky, Kladno, Slaný, Praha 11 – kde pravidelně pořádám farmářské trhy, následně pak na Praze 8 – Ládví, Farmářské , Velikonoční , Vánoční trhy, a v neposlední řadě velké „Zákupské trhy“ kde je okolo 300 prodejců. Trhy vždy dopadnou ke spokojenosti všech, jak nakupujících, tak prodejců, ale i samotných městských částí popřípadě zastupitelů nebo starostů obcí. Myslím že dlouhodobá spolupráce s uvedenými městy a jejími částmi nejvíc dokazuje naše předpoklady k pořádání trhů v Městské části Praha 6 . Na trzích je striktně dodržováno vše dle platné smlouvy a podmínek zadavatele – rozmístění stánků, úklidu, odvoz odpadu, mobilní WC, veřejného pořádku, osazení dopravních značek atd.
Reference lze získat :
Praha 11 : paní Šlechtová Markéta tel: 267 902 323 pan Mgr. Platz Martin tel: 267 902 323 Zákupy : Ing. Lípa Radek – starosta obce tel: 487 857 171 Praha 8 : paní Mařincová tel: 222 805 126
KONCEPCE TRHŮ
Kvalita a sortiment:
Smyslem farmářských trhů je podpora kvalitních českých farmářů.
Farmářské trhy jsou určeny zejména pro zákazníky, kteří dávají přednost přímému nákupu českých čerstvých potravin před česnekem z Číny, mrkví z Itálie či jablky z Polska. Na trzích jsou nabízeny kvalitní potraviny přímo od českých výrobců a farmářů. K dostání budou uzeniny, čerstvé ryby, mléčné výrobky – sýry, máslo, jogurty, vejce, marmelády, med a medovina, víno, mošty, pečivo a koláče, paštiky, sadba zeleniny a květin, květiny - řezané, hrnkové, cibuloviny, bylinky, koření, zelenina a ovoce, houby, sušené plody a další produkty. Také bude nabídka občerstvení jako teplé a studené nápoje, teplé polévky, klobásy, grilované kuře, langoše, trdelník apod. Od května také sezónní zelenina a od června sezónní ovoce z českých sadů, jako jsou jahody, třešně, maliny, meruňky, broskve aj.
Co nabízíme:
FT chci provozovat jako veřejnou akci, která přesáhne lokální hranice městské části Prahy 6 a osloví obyvatele i jiných městských částí. Chceme aby naše trhy oslovili nejen lokální prodejce, ale i prodejce a návštěvníky z celé České republiky. Na našich trzích chceme zaručit hlavně nabídku čerstvých potravin od českých farmářů. FT by měli nabídnout setkání všech generací, nabídnout setkání s přáteli a zároveň relaxaci a odpočinek. Samozřejmostí je naše celodenní starost o naše farmáře a zákazníky, tak aby se u nás cítili co nejlépe a měli důvod k další návštěvě farmářských trhů. Po celý den jsme na trhu k dispozici a staráme se o pořádek a kvalitní konání trhu. Rádi bychom občanům nabídli Farmářské trhy ve velmi vysoké kvalitě. Po celou dobu konání trhů bude zajištěna ostraha a bude se dbát na bezpečnost trhu a návštěvníků.
Garance kvality:
Pro kvalitu prodejců uděláme vše a to podle Kodexu Farmářských trhů, hygienických, veterinárních a bezpečnostních předpisů.
- předmětem prodeje na farmářských trzích může být pouze zboží, které tematicky odpovídá charakteru farmářských trhů a vychází z české tradice, a to zejména z tradice pěstování plodin, chovu hospodářských zvířat a výroby potravinářských produktů
1. Podpora malých a středních podnikatelů, výrobců a chovatelů 2. Plodiny a potraviny českého a regionálního produktu 3. Oživení vybraných prostor městské části a zlepšení atmosféry
B) Technické zázemí a organizace trhu:
Technické zázemí (stánky,stoly,kabeláž atd.) máme uskladněny v našich prostorách a vše přivážíme na daný trh. Na všechny přístroje, kabeláže , ochrany kabelů, máme revizní zprávy a taktéž revize na elektrické zařízení, přípojky budeme požadovat i po prodejcích. Stánek se zařízením na plyn bude řádně označen. Náš tým v rámci přípravy zajistí následující činnosti: * Koordinace a zajištění parkování prodejců – vyparkování a parkování vozidel se bude řešit ve spolupráci s městem, městskou policií na vyhrazených místech * Rozestavění mobiliáře * Příprava a instalace elektrického vybavení, rozvaděčů a kabeláže k elektrickým přípojkám v rámci instalovaných přípojných bodů * Rozmístění odpadkových košů *Organizace prodejců a určování prodejních míst V rámci průběhu FT bude zajišťována kontrola pořádku a čistoty, vyprazdňování košů, informační a organizační podpora, požární a bezpečnostní podpora. Po ukončení FT bude zajištěna organizace odjezdu prodejců, demontáž mobiliáře, úklid prostranství a odvoz odpadků.
Úklid tržiště:
sběr veškerého odpadu komunálního i biologického (papíry, plasty, sklo, obaly, zbytky spotřebního zboží, drobný nábytek, nedopalky cigaret, žvýkačky, větve, listí, plevel a jiné rostlinné zbytky z údržby květin či keřů, ale také nebezpečný odpad jako plechovky od barev či použité injekční stříkačky);
C) Nabízený sortiment :
Plně respektujeme že předmětem prodeje FT může být pouze zboží, které tématicky odpovídá charakteru FT a vychází z české tradice, zejména z tradice pěstování plodin, chovu hospodářských zvířat a výroby potravinářských produktů. Naším cílem je nabízet sortiment složený z kvalitního čerstvého zboží, které podle původu pochází minimálně z 80% českých zdrojů a má charakter potraviny.
Předpokládaná struktura nabízeného zboží a prodejců : * Ovoce a zelenina – čerstvá,nakládaná, sušená * Ovocné a zeleninové šťávy, mošty, kompoty , sirupy * Houby * Mléko a mléčné výrobky- sýr čerstvý, nakládaný, uzený, kefír, jogurt * Pekařské výrobky – buchty, zákusky, dorty * Maso, uzeniny, ryby – čerstvé, uzené , nakládané * Marmelády, zavařeniny a med * Koření, bylinné směsy, sirupy * Víno, vinotéka a pivní speciály * Občerstvení * Přírodní kosmetika a léčiva * Květiny, zahradnické produkty – květiny hrnkové, řezané, sušené, sadba
Zahraniční produkce, která vyrábí dle starodávných struktur, ale z českých komponentůbude tvořit cca 10-20% z celkové nabídky.
* Bačovské sýry * Balkánské speciality * Uzené a chlazené ryby * Olivový olej, olivy a jiné středozemní produkty
- Také bychom rádi nabídly sortiment nepotravinářského zboží, který by tvořil max. 10% trhu
* Výrobky z kůže * Dřevěné výrobky * Šperky z různých materiálů * Proutěné zboží
Seznam prodejců :
Janeček Sušené plody , Trdelník Zborovský - Vinařství Jamboz – Soukromé zemědělství Hudeček - Pečený čaj Sakař - Květiny Sixta – Sezónní ovoce Cannacura s.r.o – Konopné produkty Dubina – Čerstvé ryby Hlinka - Uzenářství Kasík – Květiny Rewise s.r.o – Džemy pro vnoučata Toman – Proutěné zboží Valentová – Bramborový ráj Švestka - Ovoce Skřivan – Sýry, mléčné výrobky Pro Musli s.r.o – Mrazem sušené ovoce 1.MČV – Vinařství Klouček - Uzenina Pasta Art – Těstoviny Goldcrest – Švejkovy dobroty Pavlík- Rakytník, med Martin Balada – Sadba květin a zeleniny Kytky od Pepy Šleza – Zvěřinové speciality Janoušek – Soukromý zemědělec Procházková – Hořické trubičky Samyco - Houby Maršálková – Pečivo So Maxi s.r.o – Ovocná vína Heczková – Koření Rambousek - Zelenina Tuchorazy – Jablka , Mošty Farma Hodonín - Meruňky Milsimerová – Bylinné čaje Filip Topfer – Husí játra Holmanová – Medové perníčky Food Truckyes - m.e. – Občerstvení Poláčková Kristýna – Vafle, ovoce v čokoládě Fimako – Frgále Kozí farma - Pěnčín Jiráček – Soukromý zemědělec Deli Master Cakes - Pečivo
A mnoho dalších. Samozřejmě mají přednosti regionální prodejci a kvalitní prodejci, kteří již na trhu prodávali.
Pro případnou potřebu jsem pojištěn u ČSOB Pojišťovny na částku 5 000 000,- Kč, pojištění odpovědnosti, viz. Příloha.
F) Propagace trhů:
* Plakáty a banery * Letáky do schránek * Web a Facebook * Stojany na zemi (tzv. Áčka) * Stránky města * Městské listy * Bulletin – vlastní časopis, který bude vydáván a zdarma distribuován na našich trzích, o tom co se děje a co připravujeme
Propagace trhů by byla především na našich webových stránkách www.fktrhy.cz, na internetových stránkách města, ve Zpravodaji městské části Prahy 6 a dobrou zkušenost máme s vytvořením reklamy přímo v místě tržiště. Další propagace se dělá roznášením letáků, vylepováním plakátů (jen na vylepovací ploše) a rozhlasem ( pokud je k dispozici).
G) Doprovodný program:
Z naší dílny pro naše zákazníky připravujeme:
Velikonoční trhy:Tradiční sortiment doplňují ukázky ručních řemesel a možnost nákupu věcí vyrobených přímo před zraky návštěvníků. Najdete tu kováře, květinářku, která předvede suchou vazbu, lze vidět i práci na tkalcovském stavu, dále malování na velikonoční ozdoby, také výrobu ošatek ze slámy, pletení pomlázek a mnoho jiného.. Tradiční součástí je malování kraslic různými technikami a ukázky ručně vyráběných svíček. Velké možnosti také nabízí dětská dílnička. Trhy nabízejí bohaté občerstvení – mimo jiné bábovkové zajíce, jidášky s medem, nádivku, trdlo a další velikonoční krmi. Posedět bude možné na trhu s příjemnou hudbou.Veškeré osvětlení včetně osvětlení a výzdoby stánků bude jednotné a bude odpovídat charakteru akce včetně významu a tradici vánočních a velikonočních svátků. Naše trhy nabízí zdarma pomocnou ruku sdružením. Své výrobky nabídne společnost pro sociální rehabilitaci občanů se zdravotním postižením Prosaz.
Květinový den: V tento den chceme vždy poděkovat našim maminkám, babičkám a všem ženám. Tuto akci pořádáme ke dni Matek.
Dětský den: Na tento svátek našich nejmenších pořádáme různé soutěže o odměny, rozdáváme cukrovou vatu, máme malování na obličej a také pro naše ratolesti různé vyžití, jako je např. Skákací hrady, trampolíny a jiné.
Svatomartinské trhy: Mladé svatomartinské víno a dozlatova upečená husa. Tradiční součást oslav dne svátku svatého Martina, kdy ani jedno nemůže chybět na slavnostní tabuli. Svátek svatého Martina každoročně připadá na 11. listopad, kdy k nám podle pranostiky tento světec na koni přiváží první sníh. Při této příležitosti za zvuku příjemné hudby, máme ochutnávku vín a také porcujeme dozlatova upečenou husu.
Vánoční trhy: Celková koncepce a vizualizace je vytvoření příjemného, klidového místa s možností nejen nakoupit Vánoční zboží, ale zejména strávit čas v klidném režimu a bezpečné zóně s Vánoční tématikou a vyžitím pro naše nejmenší – tedy děti, dále možnost dětské dílničky, kde mohou vytvářet své kresby a kreativní práce s vánoční tématikou. Rozsah nabídky zboží v jednotlivých stáncích: Svařené víno, medovina, káva, čaj, grog, alkoholické a nealkoholické nápoje, trdelník, jmelí, sušené ovoce, kůže, čepice, občerstvení, klobásy na grilu, jaternice, a jiné speciality.Vonná sůl, kožená galanterie, strojové vyšívání, šperky z polymeru, keramika, květiny, adventní věnce, výroba svíček, dřevěná zvířátka, stoličky, včelí produkty, vánoční ozdoby, prodej vánočních stromků .Ukázky lidových řemesel budou prezentovány: Kovář, košíkář, zdobení ozdob, slaměné ozdoby a jejich výroba.K pití budou podávány nealkoholické a alkoholické nápoje, několik druhů svařeného vína,punč, medovina aj.Vše v nejlepší možné kvalitě.
Tématické trhy: Při konání FT, vždy pořádáme tématické trhy, které se zaměřují na dané období, jako je např. Jarní bylinky – české bylinky do Vaší kuchyně, Jahodobranní – nejoblíbenější české ovoce, Dny českého medu, Jablečné slavnosti a festival cideru, Slavnost dýní a dušiček, řemeslné trhy , hrnčířské trhy a jiné. Vše je zaměřeno na obyvatelstvo městské části a vždy za doprovodu vystoupení muzikantů a nebo také zpřátelených spolků městské části. Posezení u všech akcí se většinou řeší pivními sety.
Trh pro naše seniory– Mezinárodní den seniorů, káva zdarma a sleva na nákup u vybraných prodejců
Programy pro mladé podnikatele - Jako novinky pro letošní rok bychom rádi nabídly zákazníkům tzv. Dny Ochutnávek národních kuchyní – jako jsou česká kuchyň, maďarská také italská a jiné. Každý měsíc jedna kuchyně i s hudebním doprovodem dané země. Při těchto akcích dáme prostor mladým a začínajícím podnikatelům v oboru gastronomie.
Programy pro naše školy, školky, spolky – Naše nabídka spočívá v oslovení několika škol, školek, spolků aby nám pomohli s projekcí jakékoliv akce , svátku, zaměřených trhů, ať se jedná o festival jídla, dne dětí, keramických trhů slavností dýní,apod. Jednalo by se o výzdoby, výroba masek, doprovodných programů a vše co zlepší a zpříjemní naše trhy. Myslíme že trhy nejsou jen o nabídce zboží, ale také k zastavení všech obyvatel a návštěvníků
G) Logo firmy Logo pro trhy bude sestaveno dle loga firmy, které lze nalézt na stránkách fktrhy.cz K) Reference:
Kvalifikace je doložena v příloze č. 1 živnostenským oprávněním a dále dokládám referenční osoby k ověření zkušenosti a délky trvání pořádání obdobných a stejných akcí:
Praha 11 : paní Šlechtová Markéta – 15 až 25 stánků – více jak 6 let pan Mgr. Platz Martin Zákupy : Ing. Lípa Radek – starosta obce – 300 – 350 prodejců – více jak 6 let Praha 8 : paní Mařincová - 20 – 31 stánků - více jak 3 roky Praha 8 Vánoční trhy: paní Mařincová – 20 stánků – více jak 3 roky
I) Prodejní dny, prodejní doba:
prodejní dny:
- Farmářské trhyPondělí až pátek
Prodejní doba:
- Prodejní doba je stanovena Pondělí až Pátek, vždy od 8:00 do 18:00 hod. Pravidelná prodejní doba, s možností prodeje do 21:00 hod.
J) Nabídková cena: Částka pachtovného za užívání předmětu pachtu bez DPH 66 116 ,- bez DPH/ měsíc Částka pachtovného za užívání předmětu pachtu s DPH 80 000 ,- s DPH/ měsíc
PROVOZNÍ ŘÁD FARMÁŘSKÝCH TRHŮ Hradčanská
Umístění
stanice metra Hradčanská, za železničním přechodem směrem do do ulice Dejvická
Farmářské tržiště
Farmářské tržiště je především potravinovým trhem. Je to vymezený prostor, umožňující prodej a poskytování služeb (dále jen „tržiště“), kde mohou především výrobci, event. jiní, jimi určení prodejci (dále jen „prodejci“, na základě písemného pověření výrobce) prodávat v tržním řádu stanovený čas své výrobky, rovněž stanovené tržním řádem. Pro prodej farmářských výrobků jsou určeny přenosné, složitelné a rozložitelné prodejní stánky. Rozmístění stánků je určeno plánkem.
Prodejní místo/stánek
Prodejní/tržní místo musí být na vhodném, trvale viditelném místě označeno jménem a příjmením, popřípadě obchodní firmou provozovatele - fyzické osoby nebo názvem popřípadě obchodní firmou u provozovatele - právnické osoby a identifikačním číslem provozovatele. Prodejce je povinen dodržovat tržní řád a obsadit pouze takové tržní místo (stánek), které mu bylo přiděleno.
Předmět prodeje
Cílem farmářských trhů je pravidelná nabídka a prodej čerstvé zeleniny, ovoce, rostlin, potravin, sezónních přebytků zahrad (ovoce, zelenina) a řady dalších produktů uvedených níže. Provozovatel si vyhrazuje právo posoudit prodejní sortiment a povolit prodej zboží, které se zaměřením trhů souvisí, včetně práva nevhodné zboží nebo jeho část z prodeje vyloučit. Předmětem prodeje může být výhradně zboží, které tématicky odpovídá charakteru farmářských trhů, vychází ze zemědělské a venkovské tradice a jedná se o potraviny a jiné zemědělské produkty. Jde jmenovitě o:
Na trzích lze prodávat jen zdravotně nezávadné výrobky a živočišné produkty. Živočišné produkty s prošlým datem použitelnosti jsou považovány za zdravotně závadné. Kdo nabízí živočišné produkty, je povinen skladovat potraviny nebo suroviny v prostorách a za podmínek, které umožňují uchovat jejich zdravotní nezávadnost a jakost, vyloučit přímý styk potravin nebo surovin s látkami nepříznivě ovlivňujícími jejich zdravotní nezávadnost a jakost a uchovávat je při teplotách stanovených vyhláškou nebo deklarovaných výrobcem.
Podmínky prodeje
Práva správce
Správce si vyhrazuje právo posoudit prodejní sortiment a případně nevhodný sortiment nebo jeho část z prodeje vyloučit.
Povinnosti prodejce
Prodejci živočišných produktů se řídí specifickými podmínkami stanovující možnost prodeje těchto produktů – blíže dodatek tohoto provozního řádu.
Po porušení některého z těchto ustanovení může provozovatel trhu prodej s okamžitou platností přerušit nebo zakázat
Provoz trhu – organizace, řízení, úklid
Ostatní
Prodejce je zodpovědný za všechny škody, které sám nebo jeho pomocníci zaviní. Prodejní místo je předáno k dispozici ve stavu převzatém, veškeré nároky vůči správci jsou tímto vyloučeny.
Zásobování trhu
Zásobování trhu bude prováděno z prostoru určeného provozovatelem na dobu nezbytně nutnou na vyložení a naložení zboží, a to v ranních hodinách před začátkem konání trhu. Parkování osobních a nákladních aut včetně přívěsů je možné na určeném místě .Při porušení těchto zákazů bude prodej přerušen a prodejci nebude další prodej povolen.
Závěrečná ustanovení
Tento provozní řád je platný ve dnech konání farmářských trhů a je závazný pro prodejce i provozovatele. Tímto provozním řádem nejsou dotčeny povinnosti vyplývající z jiných právních předpisů.
Provozovatel/pořadatel tržiště
Spolupořadatel tržiště: Městská část Praha 6, Provozovatel tržiště: FK Trhy.cz s.r.o, IČ:11890240 , Koukolíček Stanislav tel: 605885186 www.fktrhy.cz
DODATEK PROVOZNÍHO ŘÁDU PRO PRODEJ ŽIVOČIŠNÝCH PRODUKTŮ
Podmínky pro prodej živočišných produktů ze závodů registrovaných příslušnou krajskou veterinární správou: Platí obecné podmínky pro prodej živočišných produktů, zejména tyto požadavky: Čerstvé drůbeží a králičí maso musí být po celou dobu nabízení k prodeji skladováno při teplotě do +4°C. Čerstvé vepřové, hovězí maso a zvěřina při teplotě do +7°C v odpovídajícím zařízení. Skladovací teplota mléčných výrobků ošetřených UHT je do +24°C, ostatních mléčných výrobků - +4 - +8°C. Masné a rybí výrobky se musí uchovávat při skladovacích teplotách deklarovaných výrobcem (nejčastěji do +5°C). Vhodné teplotní podmínky musí být monitorovány (teploměr). Při těchto teplotách musí být produkty uchovávány pro celou dobu prodeje.
Podmínky pro prodej přebytků chovatelem: Platí obecné podmínky pro prodej živočišných produktů.
Čerstvé drůbeží maso: Chovatel, jehož roční produkce je nižší než 2 000 kusů krůt, hus nebo kachen, nebo 10 000 kusů ostatní drůbeže, může prodávat v malém množství neporcované drůbeží maso přímo konečnému spotřebiteli v tržnici nebo na tržišti, nejbližších jeho hospodářství. Za malé množství se považuje maso z nejvýše 10 kusů drůbeže týdně.
Čerstvé králičí maso: Chovatel, který chová králíky v malém, může prodávat neporcované čerstvé králičí maso v malých množstvích přímo konečnému spotřebiteli v tržnici nebo na tržišti, nejbližších jeho hospodářství. Za malé množství se považuje maso z nejvýše 10 kusů králíků týdně. Při prodeji nesmí být oddělována hlava od těla.
Vejce: Prodej přebytků chovatelem: vejce nemusí být prosvícená, musí být skladována při nekolísavé teplotě +5°C - + 18°C, chráněná před sluncem, mohou být prodána spotřebiteli nejpozději do 21 dnů po snášce, přičemž minimální trvanlivost je 28 dnů. Pro zákazníky musí být na viditelném místě umístěno jméno a adresa chovatele, u kterého byla vejce vyprodukována a datum minimální trvanlivosti. Jednomu konečnému spotřebiteli může být prodáno max. 60 ks vajec. Prodej obchodníkem (překupníkem): Platí stejné podmínky jako při prodeji v obchodě (skladovací podmínky, balení, značení), množství neomezené. Požadavky na značení vyplývají ze zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách, §6 a §8.
Med: Musí pocházet od včelstva, v němž se nevyskytují mor včelího plodu nebo hniloba včelího plodu. Musí být skladován v obalech, které splňují podmínky na obaly pro potraviny živočišného původu, nesmí být vystavován přímému slunečnímu záření. K dispozici musí být in formace o druhu medu a tom, kdo je výrobcem medu. Medař musí být schopen předložit na vyžádání registraci včelaře.
Prodej živých ryb
Žadatel o vydání podrobných veterinárních podmínek pro provozování stánkového prodeje ryb je povinen uvést: • obchodní firmu nebo název, sídlo a identifikační číslo, jde-li o právnickou osobu, jméno, příjmení, místo trvalého pobytu (místo podnikání, liší-li se od místa trvalého pobytu) a identifikační číslo, popř. obchodní firmu, jde-li o fyzickou osobu, které doloží živnostenským listem nebo výpisem z obchodního rejstříku, telefon, e-mailovou adresu, • přesnou adresu umístění stánku, tj. ulici a číslo domu, před kterým bude stánek umístěn • plánek prodejního místa s vyznačením zdroje vody a kanálu pro odtok vody.
V každém prodejním místě musí být pro kontrolní orgány k dispozici kopie: • dokladu o vydání podrobných podmínek pro osoby, které provozují stánkový sezónní prodej • vlastnoruční podpis všech pracovníků stánku jako doklad o proškolení stanovených veterinárních podmínek, • smlouvy o odvozu a likvidaci vedlejších živočišných produktů ( dále jen VŽP) • povolení pro zábor místa a služeb s tím souvisejících od příslušného obvodního úřadu, • dokladu o původu ryb (místo posledního sádkování). Veterinární podmínky sezónního prodeje živých ryb 1. Prodejní místo k této činnosti musí splňovat tyto základní hygienické požadavky vybavení:
• Prodejní pult s omyvatelnou, dobře čistitelnou pracovní deskou s vyvýšenými okraji a odpadním otvorem, váhy. • Dostatečně velké kádě na úchovu živých ryb se zabezpečeným neustálým přívodem zdravotně nezávadné vody a jejím odtokem, popř. zajistit úchovu ryb ve vodě obohacené kyslíkem. Při použití aeračního zařízení musí být voda v nádrži vyměněna alespoň jednou denně. V kádích a příručních nádržích musí být voda čistá o teplotě 0 ° až plus 10 °C, kádě nesmí být přeplněny. Poměr hmotnosti živých tržních ryb a množství vody (hustota obsádky) v kádích a příručních nádržích, včetně nejnižšího množství kyslíku ve vodě v závislosti na teplotě vody, je:
• Prodejní místo musí být umístěno tak, aby byl zajištěn co nejkratší odtok odpadních vod do kanalizace a nedocházelo k roztékání odpadní vody při manipulaci s živými rybami. • Nepropustné uzavíratelné a označené nádoby na VŽP. Nádoby na vnitřnosti, žábry, šupiny, střeva, ploutve apod. budou označené nápisem „VŽP 3. kategorie“ a „Není určeno pro lidskou spotřebu“. Nádoby na uhynulé ryby budou označené „VŽP 2. kategorie“ a „Není určeno k výživě zvířat“. 2. Prodávající musí být vybaveni ochrannými pracovními pomůckami (gumovými zástěrami, holínkami a rukavicemi) a vlastnit platný zdravotní průkaz. 3. V každém prodejním místě musí být pro kontrolní orgány k dispozici: veterinární podmínky pro prodej živých ryb pro danou sezónu včetně příloh, povolení pro zábor místa a služeb s tím souvisejících a doklady o původu ryb (místo posledního sádkování). 4. Živé tržní ryby se musí přepravovat ve vhodných přepravních nádobách a zařízeních ve vodě. Manipulace s rybami musí být prováděno tak, aby nedocházelo k jejich poranění. 5. Během prodejní činnosti musí být prováděn průběžný úklid, po ukončení prodeje celkový úklid prodejního místa. 6. Při zacházení s živou rybou a jejím následném zabíjení musí být dodržovány požadavky zákona č. 246/1992 Sb., o ochraně zvířat proti týrání, ve znění pozdějších předpisů, a vyhl. č. 382/2004 Sb., o ochraně hospodářských zvířat při porážení, utrácení nebo jiném usmrcování, zejména z důrazem na § 6 - péče o ryby před usmrcením. Zásady manipulace a porážení ryb při sezónním prodeji ryb z hlediska zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, a nakládání s vedlejšími živočišnými produkty Přeprava (dle zákona a vyhl. č. 193/2004 Sb., o ochraně zvířat při přepravě): Ryby lze přepravovat pouze v kontejnerech s odpovídajícím prostorem, větráním, teplotou (viz přechovávání ryb). Během přepravy, přemísťování, usmrcování nesmí být zvíře vystaveno jakékoliv jiné než nezbytné bolesti nebo utrpení. Nakládka a vykládka zvířat musí probíhat způsobem, který nepůsobí zvířatům utrpení nebo poškozuje jejich zdravotní stav. Přepravovat zvířata lze v dopravních prostředcích, které zabezpečují pohodu zvířat, minimalizují zranění.
Přechovávání (dle vyhl. č. 382/2004 Sb., o ochraně hospodářských zvířat při porážení, utrácení nebo jiném usmrcování): Živé tržní ryby se uchovávají v kádích, příručních nádržích při neustálé výměně a přítoku vody, která neohrožuje jejich zdravotní stav, popřípadě při zajištění jiného účinného způsobu provzdušňování nebo okysličování vody, a to při odpovídající hustotě obsádky a množství kyslíku ve vodě (dle vyhl. č. 382/2004). Usmrcování (dle zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání): Ryby lze usmrcovat pouze omráčením silným úderem tupým předmětem na temeno hlavy a následným vykrvením přetnutím míchy a cév řezem bezprostředně za hlavou nebo se přetnou žaberní
oblouky a provede vykrvení za hlavou. Vykrvování ryb musí být zahájeno bezprostředně po jejich omráčení, přičemž musí být provedeno tak, aby vyvolalo rychlé a úplné vykrvení. Před ukončením vykrvení se nesmí provádět žádný zpracovatelský úkon. Nástroje, materiál, vybavení sloužící k omračování a vykrvování musí být sestrojeny, udržovány a používány tak, aby k úkonům docházelo rychle a účinně. Při manipulaci s živými rybami je zakázáno: 1) zbavovat živé ryby šupin nebo ploutví 2) vsouvat rybám prsty pod skřele do žáber 3) vtlačovat prsty do očnic 4) násilně vytlačovat jikry nebo mlíčí 5) omračovat a vykrvovat ryby jiným způsobem, než je uvedeno výše 6) uplatňovat předsudek píchání nože do krajiny ocasní jako způsob usmrcování ryb 7) zabíjení ryb do zásoby 8) znečišťovat stanoviště krví a rybím odpadem
Každý prodejce musí mít doklad o oprávnění k podnikání (živnost. List nebo výpis z OR. V případě, že neprodává podnikatel, musí mít ještě kopii smlouvy o zaměstnání. Při prodeji potravin je nutný Zdravotní průkaz. Ke zboží musí být nabývací doklady nebo doklady umožňující identifikaci zboží. V případě přímého dovozu potravin v rámci EU či třetích zemí a jeho prodeji na stánku musí být splněna ohlašovací povinnost . Nutná úřední registrace u místně příslušné Krajské veterinární správy.
Odpady Pokud by došlo k tomu, že se vyskytnou vedlejší živočišné produkty II. a III. kategorie, které nejsou určeny k výživě lidí –dále jen VŽP, tedy odpad živočišného původu, je prodejce povinen zavolat asanační podnik (kafilérii), která zajistí jeho neškodné odstranění. Může využít kontaktů odborných firem např.: ASAVET BIŘKOV – tel. 376 383 079, 376 393 283 nebo P.F.B. TRANSPORT – tel. 283 931 169, 602 312 308. K dispozici musí mít prodejce odpovídající zařízení pro hygienické skladování těchto odpadů až do jejich odvozu asanační službou (uzavíratelné nádoby, které musí být vhodně konstruovány, udržovány, snadno čistitelné, a je-li nezbytné, dezinfikovatelné). Odpady nesmí představovat přímý nebo nepřímý zdroj kontaminace. Prodejci, kteří nabízejí živočišné produkty na trzích opakovaně, musí při likvidaci VŽP vystavit obchodní doklad o odvozu a na vyžádání jej předložit kontrolnímu orgánu.
Čestné Prohlášení
Já Stanislav Koukolíček, jednatel firmy FK Trhy.cz s.r.o , IČO 11890240 předkládám čestné prohlášení a prohlašuji, že jsem se seznámil s podmínkami výběrového řízení a pro případ svého úspěchu ve výběrovém řízení jsem připraven uzavřít smlouvu do sedmi pracovních dnů ode dne, kdy bude k jejímu uzavření MČ Praha 6 vyzván.“
V Praze dne 27.7.2022 Stanislav Koukolíček FK Trhy.cz s.r.o Štěchovice
|
|||||||||||||||
Příloha: | Otevřít soubor | |||||||||||||||
Další informace: | https://fktrhy.cz/ | |||||||||||||||
Nabídková cena: | 66116.00,-Kč bez DPH 80000.00,-Kč s DPH |
--- konec tisknuté stránky old5.praha6.cz/trziste/zakazka.php?ID=3307&aukce=&crc=43f5465d1c39586eaa56ee53b8eaf0e1 ---
Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52
Ústředna: | 220 189 111 |
Bezplatná infolinka: | 800 800 001 |
Fax: | 220 189 111 |
Email: | podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz |
Datová schránka: | bmzbv7c |
Web: | www.praha6.cz |