Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
Úvodní stránka ›› Radnice ›› Finance ›› Veřejné zakázky ›› eAukce & eTržiště ›› detail/podstránka

eTržiště » detail zakázky

aktuální zakázkyrealizované zakázkyZPĚT na úvod


Název: Provozování a správa prostoru v okolí stanice metra Hradčanská
Číslo: 2022/00056
Odběratel: Městská část Praha 6 (IČ: 00063703)
Datum vyhlášení: 13.07.2022
Datum ukončení nabidek: 02.08.2022
Datum zveřejnění výsledků: 01.09.2022
Kategorie: » služby » ostatní služby
Specifikace:

Předmět výběrového řízení:

Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele za účelem provozování „malých farmářských trhů“ v okolí stanice metra Hradčanská, a to za železničním přechodem směrem do ulice Dejvická.

Základní podmínky:

1)      

Základní činnost – prodej čerstvého ovoce, zeleniny, potravin,     květin, občerstvení a dalších obdobných výrobků a výpěstků

2)      

Doplňková činnost – pořádání kulturně společenských akcí, jako jsou např. hudební produkce, bazárky dětské oblečení apod.

Vymezení podmínek smlouvy o spolupráci

S vítězným uchazečem bude uzavřena smlouva o provozování tohoto prostoru, a to na dobu určitou 1 roku. Smlouva bude obsahovat ustanovení o automatickém prodloužení vždy o jeden rok za splnění požadovaných podmínek, a to (i) plnění všech smluvních a zákonných povinností, (ii) písemná žádost  a (iii) souhlas MČ P6 (rozhodnutí rady).

1)           

Předmětem smlouvy bude závazek vítězného uchazeče na zajištění provozu a správy předmětného prostoru.

2)           

Provozní doba bude stanovena takto: začátek v rozmezí od 7 ,00 – 9,00 ukončení v rozmezí od 18,00 – 21,00 hod.

3)           

Závazek provozovatele k zajištění el. energie a vody na vlastní náklady a současně zákaz využívání elektrocentrál pro výrobu el. energie.

4)           

Oprávnění MČ P6 k využívání prostoru pro svou vlastní prezentaci s oznamovací povinností ve 14 denním předstihu (max 2 dny v měsíci).

5)           

Přílohou VŘ bude doložení návrhu provozního řádu.

6)           

Smlouva stanoví rámcovou skladbu prodávaného sortimentu a rozsah pořádaných akcí.

7)           

Smlouva stanoví závazek provozovatele k údržbě a opravám prodejních stánků.

8)           

Smlouva bude obsahovat závazek provozovatele k celoročnímu úklidu prostoru včetně jeho bezprostředního okolí a likvidaci odpadu. Úklid bude provozovatel provádět výlučně na své náklady. Úklid bude pro účely smlouvy definován následujícím způsobem.

Pojem „úklid“ bude zahrnovat tyto činnosti:

  • sběr veškerého odpadu komunálního i biologického (papíry, plasty, sklo, obaly, zbytky spotřebního zboží, drobný nábytek, nedopalky cigaret, žvýkačky, větve, listí, plevel a jiné rostlinné zbytky z údržby květin či keřů, ale také nebezpečný odpad jako plechovky od barev či použité injekční stříkačky);
  • odpad bude vysbíráván  z mlatového povrchu pobytového prostoru Hradčanská,  z mobilních nádob se stromy a podsadbou trav, z dlážděného chodníku vedoucího středem tohoto prostoru a z dlážděných chodníku lemujícího tento prostor z ulice Dejvická, a to  dle přiloženého situačního nákresu;
  • zametání výše uvedených dlážděných chodníků;
  • na dobu konání aktivit bude do prostoru dodáno,  instalováno  (rovnoměrně po obvodu mlatové plochy rozmístěno)  a na vlastní náklady provozovatele vyváženo další 6 ks vlastních mobilních odpadkových košů o objemu minimálně 120 l;
  • úklid ploch bude prováděn v souladu s vyhláškou hlavního města Prahy č. 39/1997, o  schůdnosti místních komunikací a č. 8/2008, o udržování čistoty na ulicích a jiných veřejných prostranstvích, ve znění pozdějších předpisů;
  • služba bude zajišťována včetně likvidace odpadu, s odpady bude nakládáno v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, v platném znění,  a v souladu s prováděcími předpisy k tomuto zákonu;
  • po ukončení aktivity provede provozovatel  vždy  kontrolu mobiliáře  a stavu výsadeb v mobilních nádobách, v případě zjištění jakýchkoliv poškození  bude kontaktovat odpovědnou osobu odboru dopravy a životního prostředí (Bc. Jana Čapková, referent veřejné zeleně). Pokud bude vyhodnoceno, že k poškození došlo v důsledku konané aktivity, bude o tom sepsán písemný kontrolní protokol a zjednání nápravy bude provedeno na náklady provozovatele. Odpovědná osoba ODŽP má právo provádět kontrolu stavu zařízení a výsadeb a požadovat zjednání nápravy kdykoliv v průběhu trvání smlouvy (nejen po ukončení určité aktivity). Neprovedení nápravy ve lhůtě sjednané v písemném kontrolním protokolu je důvodem k uplatnění sankcí dle smlouvy, v opakovaném případě i k vypovězení smlouvy.

Frekvence  „úklidu“:

Vlastní úklid

2 x denně  (vždy před zahájením provozu aktivity a vždy po skončení provozu aktivity daného dne)

Vývoz odpadkových košů

1 x denně (7x týdně) - vždy po skončení provozu aktivity daného dne

Provozovatel jakýchkoliv aktivit v pobytovém prostoru Hradčanská nebude nijak mechanicky narušovat mlatový povrch celého prostoru. Nerespektování tohoto požadavku bude zaevidováno do písemného kontrolního protokolu, bude doloženo fotodokumentací a je důvodem k uplatnění sankcí dle smlouvy, v opakovaném případě i k vypovězení smlouvy.

Kritéria hodnocení:

V rámci hodnocení nabídek bude hodnocena pouze nabídnutá cena za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc bez DPH.

Hodnocení nabídek

Jediným kritériem hodnocení nabídek bude výše nabídnuté ceny za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc bez DPH.

Struktura o obsah nabídky

Účastníci výběrového řízení předloží na základě těchto zadávacích podmínek nabídku prostřednictvím elektronického tržiště, která se bude skládat z těchto částí:

- Identifikace účastníka (název a sídlo, IČ, kontaktní osoba, kontaktní email a telefon).

- Níže uvedené dokumenty a informace:

a)      

Skladba prodávaného sortimentu

b)      

Nabídka programu - skladba a rozsah pořádaných akcí

c)      

Nabízená cena za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc

d)     

Návrh provozního řádu.

e)      

Pokud má účastník k dispozici, předloží výběr z tisku, odborných periodik popř. reference významných klientů prokazující jeho dobrou pověst.

f)       

Reference nebo popis spolupráce prokazující zkušenosti s činností obdobnou předmětu tohoto výběrového řízení.

g)      

Čestné prohlášení o souhlasu s podmínkami tohoto výběrového řízení a podmínkami smlouvy: „Uvedený uchazeč prohlašuje, že se seznámil s podmínkami výběrového řízení a pro případ svého úspěchu ve výběrovém řízení je připraven uzavřít smlouvu do sedmi pracovních dnů ode dne, kdy bude k jejímu uzavření MČ Praha 6 vyzván.“

- Nabídka nesmí být nijak podmiňována. Nabídky nečitelné a nabídky obsahující podmínky či výhrady budou z výběrového řízení bez dalšího vyřazeny.

- Nabídka a čestné prohlášení, musí být podepsány uchazečem. Pokud uchazeč pověří jednáním či podpisem jinou osobu, musí být součástí nabídky oprávnění (zmocnění) pro tuto jinou osobu s jednoznačně vymezeným rozsahem oprávnění (zmocnění).

- Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Místo a čas pro podávání nabídek

Nabídku lze podat výhradně přes elektronické tržiště prostřednictvím webových stránek Městské části Praha 6. Nabídky učiněné v jiné formě budou z výběrového řízení bez dalšího vyřazeny.

 

Lhůta pro podávání nabídek končí 02.08.2022.

 

Úhrada nákladů uchazečům

Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení.

Práva zadavatele

Uveřejnění tohoto dokumentu jakýmkoliv způsobem zadavatele právně nezavazuje. Toto výběrové řízení nepodléhá režimu ustanovení § 1772 a násl. a 1780 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Nabídka bude podána přes el. tržiště včetně požadovaných dokladů (viz výše).

Uchazeč bere na vědomí, že MČ Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a nemá námitek proti umístění uzavřené smlouvy na internetových stránkách MČ Prahy 6.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů Úřadem městské části Praha 6 výhradně za účelem komunikace a vyřizování této přihlášky. Byl/a jsem seznámen/a se skutečností, že zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a že poskytnuté údaje budou zlikvidovány po ukončení výběrového řízení nebo v odpovídajících zákonných lhůtách.

Uchazeč bere na vědomí, pokud v tomto výběrovém řízení se svou nabídkou uspěje, bude jeho kompletní nabídka automaticky zveřejněna ve veřejné části modulů eAukce/eTržiště.

Kontakt:

Ing. Gabriela Lacinová, vedoucí Odboru správy majetku Úřadu městské části Praha 6

tel:  220 189 700

Mgr. František Červenka, vedoucí majetkoprávního oddělení OSM

tel:  220 189 704

Kritéria hodnocení:

Nabídnutá cena za provozování a správu prostoru v Kč/měsíc bez DPH.

Podmínky účasti:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo zrušit zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu kdykoliv do vystavení objednávky.

Nabídka bude podána přes el. tržiště resp. el. aukce, požadované podklady (viz níže) budou předloženy po výběru uchazeče v listinné formě. Vybraný uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku. V případě, že vybraný uchazeč nepředloží příslušné doklady, bude k realizaci zakázky vyzván uchazeč následující v pořadí.

Účastní-li se uchazeč zaměstnávající osoby podle § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, bude pro hodnocení jejich nabídek zadavatelem rozhodná výše nabízené ceny snížená o 15 %. Tuto skutečnost je uchazeč povinen v nabídce doložit.V případě, že bude uplatněno 15% snížení, dodavatel garantuje možnost zápočtu náhradního plnění v celkové částce dodávky či služby.

Smlouva (objednávka) bude uzavřena do 30-ti dnů ode dne oznámení výběru nejvhodnější nabídky.

Uchazeč bere na vědomí, že Městská část Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a nemá námitek proti umístění případně uzavřené smlouvy na internetových stránkách zadavatele.

Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření.

Uchazeč bere na vědomí, pokud v této zakázce se svou nabídkou uspěje, bude jeho kompletní nabídka automaticky zveřejněna ve veřejné části modulů eAukce/eTržiště.

Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.

V případě, že hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídky zadávající, příp. hodnotící komise, stanoví pořadí nabídek podle počtu získaných bodů v součtu za všechny dílčí kritéria.

V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu s nejvyšším stupněm významu a v případě shody i v tomto kritériu, se budou posuzovat kritéria další v sestupném pořadí.

Pokud bude shoda ve všech kritériích, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni.Jestli budou nabídky hodnoceny pouze podle výše nabídkové ceny a dojde k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni.

V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam.

Platební podmínky:

Zadavatel zálohy neposkytuje.

Zadavatel je oprávněn jednostranně započíst jakoukoliv svou pohledávku z titulu smluvních pokut, proti jakékoliv pohledávce dodavatele vyplývající z objednávky. Splatnost faktur bude do 30-ti dnů po doručení zadavateli.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění předmětu zakázky.

Kontakt: Ing. Gabriela Lacinová, vedoucí Odboru správy majetku Úřadu městské části Praha 6

tel:  220 189 700

Mgr. František Červenka, vedoucí majetkoprávního oddělení OSM ÚMČ Praha 6

tel:  220 189 704
 
Vyhodnocení
Výsledek: vybrán pouze vítěz
Zdůvodnění:

Nejvyšší nadídnutá cena za provozování a správu prostoru v okolí stanice metra Hradčanská.

Za výsledky zodpovídá: Ing. Gabriela Lacinová, vedoucí OSM
 
Vítězná nabídka
Dodavatel: FK Trhy.cz s.r.o.
Hlavní 420
Štěchovice - Štěchovice 252 07
IČO: 11890240
DIČ:
tel: +420605885186
fax:
Web: http://fktrhy.cz
Email:
Nabídka:

Úřad městské části Praha 6

Čs.Armády 23

Praha 6

IČ: 00063703

 

 

FK Trhy.cz s.r.o

Stanislav Koukolíček

Hlavní 420

252 07 Štěchovice

IČO: 11890240

tel: 605885186

ID datové schránky: vu3j6hv

skoukoli{zavináč}seznam{tečka}cz ,

www.fktrhy.cz, www.trhysk.cz

(dále jen žadatel)

 

NABÍDKA - PROJEKT

 

Základní údaje :

 

Stanislav Koukolíček začínal jako správce trhů a poté jako fyzická osoba, která kompletně organizačně a technicky zajišťuje pořádání farmářských trhů na Praze 11, Praze 8, ve Slaném, v Zákupech je pořadatelem Zákupských trhů (Burza) , dále adventních trhů, velikonočních trhů , rozsvěcení stromku, pořádání bleších trhů a další. V tomto oboru pracuje už více jak sedm let. Na pořádání trhů jsme založili s přítelkyní rodinnou firmu FK Trhy.cz s.r.o , kde jsem zůstal jediným společníkem . Naším opravdovým a velkým pozitivem je stabilnost na trzích a hlavně dlouhodobá spolupráce.

Stanislav Koukolíček podnikající právnická osoba na základě Živnostenského listu a oprávnění k provozování mj.

 

A ) Kulturních, kulturně - vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí

B ) Zprostředkování obchodu a služeb

C) Velkoobchod - maloobchod

 

Kvalifikace je doložena v příloze č.1 živnostenským oprávněním a dále dokládám referenční osoby k ověření zkušenosti a délky trvání pořádání obdobných a stejných akcí:

 

Praha 11 : paní Šlechtová Markéta – 15 až 25 stánků – více jak 6 let

pan Mgr. Platz Martin

Zákupy : Ing. Lípa Radek – starosta obce – 300 – 350 prodejců – více jak 6 let

Praha 8 : paní Mařincová - 20 – 31 stánků - více jak 3 roky

Praha 8 Vánoční trhy: paní Mařincová – 20 stánků – více jak 3 roky

 

Prokázání kvalifikace:

 

Kvalifikace je prokázána přílohou č.1 – Živnostenské oprávnění

 

 

Tecnické a kvalifikační předpoklady:

 

Stanislav Koukolíček je velký nadšenec a propagátor Farmářských trhů, který zarputile propaguje a upřednostňuje lokální prodejce a výrobky z místních farem a od místních lidí. Začínal jsem jako řadový prodejce a postupně se vypracoval na spoluorganizátora a organizátora několika trhů. Zkušenosti z této práce jsem se rozhodl zúročit v dalších projektech a ke dnešnímu dni má na svém kontě několik trhů v různých částech republiky, Kladno, Slaný, Praha 11 – kde pravidelně pořádám farmářské trhy, následně pak na Praze 8 – Ládví, Farmářské , Velikonoční , Vánoční trhy, a v neposlední řadě velké „Zákupské trhy“ kde je okolo 300 prodejců. Trhy vždy dopadnou ke spokojenosti všech, jak nakupujících, tak prodejců, ale i samotných městských částí popřípadě zastupitelů nebo starostů obcí. Myslím že dlouhodobá spolupráce s uvedenými městy a jejími částmi nejvíc dokazuje naše předpoklady k pořádání trhů v Městské části Praha 6 . Na trzích je striktně dodržováno vše dle platné smlouvy a podmínek zadavatele – rozmístění stánků, úklidu, odvoz odpadu, mobilní WC, veřejného pořádku, osazení dopravních značek atd.

 

Reference lze získat :

 

Praha 11 : paní Šlechtová Markéta tel:  267 902 323

pan Mgr. Platz Martin tel:  267 902 323

Zákupy : Ing. Lípa Radek – starosta obce tel:  487 857 171

Praha 8 : paní Mařincová tel:  222 805 126

 

 

 

KONCEPCE TRHŮ

 

 

Kvalita a sortiment:

 

Smyslem farmářských trhů je podpora kvalitních českých farmářů.

 

Farmářské trhy jsou určeny zejména pro zákazníky, kteří dávají přednost přímému nákupu českých čerstvých potravin před česnekem z Číny, mrkví z Itálie či jablky z Polska. Na trzích jsou nabízeny kvalitní potraviny přímo od českých výrobců a farmářů.

K dostání budou uzeniny, čerstvé ryby, mléčné výrobky – sýry, máslo, jogurty, vejce, marmelády, med a medovina, víno, mošty, pečivo a koláče, paštiky, sadba zeleniny a květin, květiny - řezané, hrnkové, cibuloviny, bylinky, koření, zelenina a ovoce, houby, sušené plody a další produkty.

Také bude nabídka občerstvení jako teplé a studené nápoje, teplé polévky, klobásy, grilované kuře, langoše, trdelník apod.

Od května také sezónní zelenina a od června sezónní ovoce z českých sadů, jako jsou jahody, třešně, maliny, meruňky, broskve aj.

 

 

 

Co nabízíme:

 

FT chci provozovat jako veřejnou akci, která přesáhne lokální hranice městské části Prahy 6 a osloví obyvatele i jiných městských částí. Chceme aby naše trhy oslovili nejen lokální prodejce, ale i prodejce a návštěvníky z celé České republiky. Na našich trzích chceme zaručit hlavně nabídku čerstvých potravin od českých farmářů. FT by měli nabídnout setkání všech generací, nabídnout setkání s přáteli a zároveň relaxaci a odpočinek.

Samozřejmostí je naše celodenní starost o naše farmáře a zákazníky, tak aby se u nás cítili co nejlépe a měli důvod k další návštěvě farmářských trhů. Po celý den jsme na trhu k dispozici a staráme se o pořádek a kvalitní konání trhu.

Rádi bychom občanům nabídli Farmářské trhy ve velmi vysoké kvalitě.

Po celou dobu konání trhů bude zajištěna ostraha a bude se dbát na bezpečnost trhu a návštěvníků.

 

 

Garance kvality:

 

Pro kvalitu prodejců uděláme vše a to podle Kodexu Farmářských trhů, hygienických, veterinárních a bezpečnostních předpisů.

 

- předmětem prodeje na farmářských trzích může být pouze zboží, které tematicky odpovídá charakteru farmářských trhů a vychází z české tradice, a to zejména z tradice pěstování plodin, chovu hospodářských zvířat a výroby potravinářských produktů

 

1. Podpora malých a středních podnikatelů, výrobců a chovatelů

2. Plodiny a potraviny českého a regionálního produktu

3. Oživení vybraných prostor městské části a zlepšení atmosféry

 

 

B) Technické zázemí a organizace trhu:

 

Technické zázemí (stánky,stoly,kabeláž atd.) máme uskladněny v našich prostorách a vše přivážíme na daný trh. Na všechny přístroje, kabeláže , ochrany kabelů, máme revizní zprávy a taktéž revize na elektrické zařízení, přípojky budeme požadovat i po prodejcích. Stánek se zařízením na plyn bude řádně označen.

Náš tým v rámci přípravy zajistí následující činnosti:

* Koordinace a zajištění parkování prodejců – vyparkování a parkování vozidel se bude řešit ve spolupráci s městem, městskou policií na vyhrazených místech

* Rozestavění mobiliáře

* Příprava a instalace elektrického vybavení, rozvaděčů a kabeláže k elektrickým přípojkám v rámci instalovaných přípojných bodů

* Rozmístění odpadkových košů

*Organizace prodejců a určování prodejních míst

V rámci průběhu FT bude zajišťována kontrola pořádku a čistoty, vyprazdňování košů, informační a organizační podpora, požární a bezpečnostní podpora.

Po ukončení FT bude zajištěna organizace odjezdu prodejců, demontáž mobiliáře, úklid prostranství a odvoz odpadků.

 

Úklid tržiště:

 

sběr veškerého odpadu komunálního i biologického (papíry, plasty, sklo, obaly, zbytky spotřebního zboží, drobný nábytek, nedopalky cigaret, žvýkačky, větve, listí, plevel a jiné rostlinné zbytky z údržby květin či keřů, ale také nebezpečný odpad jako plechovky od barev či použité injekční stříkačky);

  • odpad bude vysbíráván  z mlatového povrchu pobytového prostoru Hradčanská,  z mobilních nádob se stromy a podsadbou trav, z dlážděného chodníku vedoucího středem tohoto prostoru a z dlážděných chodníku lemujícího tento prostor z ulice Dejvická, a to  dle přiloženého situačního nákresu;

  • zametání výše uvedených dlážděných chodníků;

  • na dobu konání aktivit bude do prostoru dodáno,  instalováno  (rovnoměrně po obvodu mlatové plochy rozmístěno)  a na vlastní náklady provozovatele vyváženo další 6 ks vlastních mobilních odpadkových košů o objemu minimálně 120 l;

  • úklid ploch bude prováděn v souladu s vyhláškou hlavního města Prahy č. 39/1997, o  schůdnosti místních komunikací a č. 8/2008, o udržování čistoty na ulicích a jiných veřejných prostranstvích, ve znění pozdějších předpisů;

  • služba bude zajišťována včetně likvidace odpadu, s odpady bude nakládáno v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, v platném znění,  a v souladu s prováděcími předpisy k tomuto zákonu;

  • po ukončení aktivity provede provozovatel  vždy  kontrolu mobiliáře  a stavu výsadeb v mobilních nádobách, v případě zjištění jakýchkoliv poškození  bude kontaktovat odpovědnou osobu odboru dopravy a životního prostředí (Bc. Jana Čapková, referent veřejné zeleně). Pokud bude vyhodnoceno, že k poškození došlo v důsledku konané aktivity, bude o tom sepsán písemný kontrolní protokol a zjednání nápravy bude provedeno na náklady provozovatele. Odpovědná osoba ODŽP má právo provádět kontrolu stavu zařízení a výsadeb a požadovat zjednání nápravy kdykoliv v průběhu trvání smlouvy (nejen po ukončení určité aktivity). Neprovedení nápravy ve lhůtě sjednané v písemném kontrolním protokolu je důvodem k uplatnění sankcí dle smlouvy, v opakovaném případě i k vypovězení smlouvy

 

C) Nabízený sortiment :

 

Plně respektujeme že předmětem prodeje FT může být pouze zboží, které tématicky odpovídá charakteru FT a vychází z české tradice, zejména z tradice pěstování plodin, chovu hospodářských zvířat a výroby potravinářských produktů.

Naším cílem je nabízet sortiment složený z kvalitního čerstvého zboží, které podle původu pochází minimálně z 80% českých zdrojů a má charakter potraviny.

 

Předpokládaná struktura nabízeného zboží a prodejců :

* Ovoce a zelenina – čerstvá,nakládaná, sušená

* Ovocné a zeleninové šťávy, mošty, kompoty , sirupy

* Houby

* Mléko a mléčné výrobky- sýr čerstvý, nakládaný, uzený, kefír, jogurt

* Pekařské výrobky – buchty, zákusky, dorty

* Maso, uzeniny, ryby – čerstvé, uzené , nakládané

* Marmelády, zavařeniny a med

* Koření, bylinné směsy, sirupy

* Víno, vinotéka a pivní speciály

* Občerstvení

* Přírodní kosmetika a léčiva

* Květiny, zahradnické produkty – květiny hrnkové, řezané, sušené, sadba

 

 

Zahraniční produkce, která vyrábí dle starodávných struktur, ale z českých komponentůbude tvořit cca 10-20% z celkové nabídky.

 

* Bačovské sýry

* Balkánské speciality

* Uzené a chlazené ryby

* Olivový olej, olivy a jiné středozemní produkty

 

- Také bychom rádi nabídly sortiment nepotravinářského zboží, který by tvořil max. 10% trhu

 

* Výrobky z kůže

* Dřevěné výrobky

* Šperky z různých materiálů

* Proutěné zboží

 

Seznam prodejců :

 

Janeček Sušené plody , Trdelník

Zborovský - Vinařství

Jamboz – Soukromé zemědělství

Hudeček - Pečený čaj

Sakař - Květiny

Sixta – Sezónní ovoce

Cannacura s.r.o – Konopné produkty

Dubina – Čerstvé ryby

Hlinka - Uzenářství

Kasík – Květiny

Rewise s.r.o – Džemy pro vnoučata

Toman – Proutěné zboží

Valentová – Bramborový ráj

Švestka - Ovoce

Skřivan – Sýry, mléčné výrobky

Pro Musli s.r.o – Mrazem sušené ovoce

1.MČV – Vinařství

Klouček - Uzenina

Pasta Art – Těstoviny

Goldcrest – Švejkovy dobroty

Pavlík- Rakytník, med

Martin Balada – Sadba květin a zeleniny

Kytky od Pepy

Šleza – Zvěřinové speciality

Janoušek – Soukromý zemědělec

Procházková – Hořické trubičky

Samyco - Houby

Maršálková – Pečivo

So Maxi s.r.o – Ovocná vína

Heczková – Koření

Rambousek - Zelenina

Tuchorazy – Jablka , Mošty

Farma Hodonín - Meruňky

Milsimerová – Bylinné čaje

Filip Topfer – Husí játra

Holmanová – Medové perníčky

Food Truckyes - m.e. – Občerstvení

Poláčková Kristýna – Vafle, ovoce v čokoládě

Fimako – Frgále

Kozí farma - Pěnčín

Jiráček – Soukromý zemědělec

Deli Master Cakes - Pečivo

 

A mnoho dalších. Samozřejmě mají přednosti regionální prodejci a kvalitní prodejci, kteří již na trhu prodávali.

 

 

Pro případnou potřebu jsem pojištěn u ČSOB Pojišťovny na částku 5 000 000,- Kč, pojištění odpovědnosti, viz. Příloha.

 

F) Propagace trhů:

 

* Plakáty a banery

* Letáky do schránek

* Web a Facebook

* Stojany na zemi (tzv. Áčka)

* Stránky města

* Městské listy

* Bulletin – vlastní časopis, který bude vydáván a zdarma distribuován na našich

trzích, o tom co se děje a co připravujeme

 

Propagace trhů by byla především na našich webových stránkách www.fktrhy.cz, na internetových stránkách města, ve Zpravodaji městské části Prahy 6 a dobrou zkušenost máme s vytvořením reklamy přímo v místě tržiště. Další propagace se dělá roznášením letáků, vylepováním plakátů (jen na vylepovací ploše) a rozhlasem ( pokud je k dispozici).

 

G) Doprovodný program:

 

Z naší dílny pro naše zákazníky připravujeme:

 

Velikonoční trhy:Tradiční sortiment doplňují ukázky ručních řemesel a možnost nákupu věcí vyrobených přímo před zraky návštěvníků. Najdete tu kováře, květinářku, která předvede suchou vazbu, lze vidět i práci na tkalcovském stavu, dále malování na velikonoční ozdoby, také výrobu ošatek ze slámy, pletení pomlázek a mnoho jiného.. Tradiční součástí je malování kraslic různými technikami a ukázky ručně vyráběných svíček. Velké možnosti také nabízí dětská dílnička.

Trhy nabízejí bohaté občerstvení – mimo jiné bábovkové zajíce, jidášky s medem, nádivku, trdlo a další velikonoční krmi. Posedět bude možné na trhu s příjemnou hudbou.Veškeré osvětlení včetně osvětlení a výzdoby stánků bude jednotné a bude odpovídat charakteru akce včetně významu a tradici vánočních a velikonočních svátků.

Naše trhy nabízí zdarma pomocnou ruku sdružením. Své výrobky nabídne  společnost pro sociální rehabilitaci občanů se zdravotním postižením Prosaz.

 

 

Květinový den: V tento den chceme vždy poděkovat našim maminkám, babičkám a všem ženám. Tuto akci pořádáme ke dni Matek.

 

 

Dětský den: Na tento svátek našich nejmenších pořádáme různé soutěže o odměny, rozdáváme cukrovou vatu, máme malování na obličej a také pro naše ratolesti různé vyžití, jako je např. Skákací hrady, trampolíny a jiné.

 

 

Svatomartinské trhy: Mladé svatomartinské víno a dozlatova upečená husa. Tradiční součást oslav dne svátku svatého Martina, kdy ani jedno nemůže chybět na slavnostní tabuli. Svátek svatého Martina každoročně připadá na 11. listopad, kdy k nám podle pranostiky tento světec na koni přiváží první sníh. Při této příležitosti za zvuku příjemné hudby, máme ochutnávku vín a také porcujeme dozlatova upečenou husu.

 

 

Vánoční trhy: Celková koncepce a vizualizace je vytvoření příjemného, klidového místa s možností nejen nakoupit Vánoční zboží, ale zejména strávit čas v klidném režimu a bezpečné zóně s Vánoční tématikou a vyžitím pro naše nejmenší – tedy děti, dále možnost dětské dílničky, kde mohou vytvářet své kresby a kreativní práce s vánoční tématikou. Rozsah nabídky zboží v jednotlivých stáncích:

Svařené víno, medovina, káva, čaj, grog, alkoholické a nealkoholické nápoje, trdelník, jmelí, sušené ovoce, kůže, čepice, občerstvení, klobásy na grilu, jaternice, a jiné speciality.Vonná sůl, kožená galanterie, strojové vyšívání, šperky z polymeru, keramika, květiny, adventní věnce, výroba svíček, dřevěná zvířátka, stoličky, včelí produkty, vánoční ozdoby, prodej vánočních stromků .Ukázky lidových řemesel budou prezentovány: Kovář, košíkář, zdobení ozdob, slaměné ozdoby a jejich výroba.K pití budou podávány nealkoholické a alkoholické nápoje, několik druhů svařeného vína,punč, medovina aj.Vše v nejlepší možné kvalitě.

 

Tématické trhy: Při konání FT, vždy pořádáme tématické trhy, které se zaměřují na dané období, jako je např. Jarní bylinky – české bylinky do Vaší kuchyně, Jahodobranní – nejoblíbenější české ovoce, Dny českého medu, Jablečné slavnosti a festival cideru, Slavnost dýní a dušiček, řemeslné

trhy , hrnčířské trhy a jiné. Vše je zaměřeno na obyvatelstvo městské části a vždy za doprovodu vystoupení muzikantů a nebo také zpřátelených spolků městské části. Posezení u všech akcí se většinou řeší pivními sety.

 

Trh pro naše seniory– Mezinárodní den seniorů, káva zdarma a sleva na nákup u vybraných prodejců

 

Programy pro mladé podnikatele - Jako novinky pro letošní rok bychom rádi nabídly zákazníkům tzv. Dny Ochutnávek národních kuchyní – jako jsou česká kuchyň, maďarská také italská a jiné. Každý měsíc jedna kuchyně i s hudebním doprovodem dané země. Při těchto akcích dáme prostor mladým a začínajícím podnikatelům v oboru gastronomie.

 

Programy pro naše školy, školky, spolky – Naše nabídka spočívá v oslovení několika škol, školek, spolků aby nám pomohli s projekcí jakékoliv akce , svátku, zaměřených trhů, ať se jedná o festival jídla, dne dětí, keramických trhů slavností dýní,apod. Jednalo by se o výzdoby, výroba masek, doprovodných programů a vše co zlepší a zpříjemní naše trhy. Myslíme že trhy nejsou jen o nabídce zboží, ale také k zastavení všech obyvatel a návštěvníků

 

G) Logo firmy

 Logo pro trhy bude sestaveno dle loga firmy, které lze nalézt na stránkách fktrhy.cz

K) Reference:

 

Kvalifikace je doložena v příloze č. 1 živnostenským oprávněním a dále dokládám referenční osoby k ověření zkušenosti a délky trvání pořádání obdobných a stejných akcí:

 

Praha 11 : paní Šlechtová Markéta – 15 až 25 stánků – více jak 6 let

pan Mgr. Platz Martin

Zákupy : Ing. Lípa Radek – starosta obce – 300 – 350 prodejců – více jak 6 let

Praha 8 : paní Mařincová - 20 – 31 stánků - více jak 3 roky

Praha 8 Vánoční trhy: paní Mařincová – 20 stánků – více jak 3 roky

 

 

I) Prodejní dny, prodejní doba:

 

prodejní dny:

 

- Farmářské trhyPondělí až pátek

 

Prodejní doba:

 

- Prodejní doba je stanovena Pondělí až Pátek, vždy od 8:00 do 18:00 hod. Pravidelná prodejní doba, s možností prodeje do 21:00 hod.

 

J) Nabídková cena:

Částka pachtovného za užívání předmětu pachtu bez DPH

66 116 ,- bez DPH/ měsíc

Částka pachtovného za užívání předmětu pachtu s DPH

80 000 ,- s DPH/ měsíc

 

 

PROVOZNÍ ŘÁD FARMÁŘSKÝCH TRHŮ

Hradčanská

 

 

Umístění

 

stanice metra Hradčanská, za železničním přechodem směrem do do ulice Dejvická

 

Farmářské tržiště

 

Farmářské tržiště je především potravinovým trhem. Je to vymezený prostor, umožňující prodej a poskytování služeb (dále jen „tržiště“), kde mohou především výrobci, event. jiní, jimi určení prodejci (dále jen „prodejci“, na základě písemného pověření výrobce) prodávat v tržním řádu stanovený čas své výrobky, rovněž stanovené tržním řádem. Pro prodej farmářských výrobků jsou určeny přenosné, složitelné a rozložitelné prodejní stánky. Rozmístění stánků je určeno plánkem.

 

Prodejní místo/stánek

 

Prodejní/tržní místo musí být na vhodném, trvale viditelném místě označeno jménem a příjmením, popřípadě obchodní firmou provozovatele - fyzické osoby nebo názvem popřípadě obchodní firmou u provozovatele - právnické osoby a identifikačním číslem provozovatele. Prodejce je povinen dodržovat tržní řád a obsadit pouze takové tržní místo (stánek), které mu bylo přiděleno.

 

Předmět prodeje

 

Cílem farmářských trhů je pravidelná nabídka a prodej čerstvé zeleniny, ovoce, rostlin, potravin, sezónních přebytků zahrad (ovoce, zelenina) a řady dalších produktů uvedených níže. Provozovatel si vyhrazuje právo posoudit prodejní sortiment a povolit prodej zboží, které se zaměřením trhů souvisí, včetně práva nevhodné zboží nebo jeho část z prodeje vyloučit.

Předmětem prodeje může být výhradně zboží, které tématicky odpovídá charakteru farmářských trhů, vychází ze zemědělské a venkovské tradice a jedná se o potraviny a jiné zemědělské produkty. Jde jmenovitě o:

  • mlékárenské produkty: mléko, sýry, jogurty a ostatní výrobky z mléka

  • pekařské výrobky: chléb, koláče, zákusky, pečivo všeho druhu a ostatní výrobky ze zemědělských plodin

  • řeznické a uzenářské výrobky, maso, masné výrobky, vejce, ryby čerstvé i uzené

  • ovoce a zeleninu

  • sadbu, hrnkové a řezané květiny

  • byliny, koření

  • pivo, víno a alkoholické nápoje s výjimkou alkoholických nápojů obsahujících více než 15 % objemových etanolu

  • ovocné šťávy, mošty, sirupy, marmelády, džemy

  • lesní a sušené plody

  • BIO – potraviny

  • med a výrobky z něj

  • čaj, kávu a čokoládu výhradně původu „FAIR TRADE“

 

Na trzích lze prodávat jen zdravotně nezávadné výrobky a živočišné produkty. Živočišné produkty s prošlým datem použitelnosti jsou považovány za zdravotně závadné. Kdo nabízí živočišné produkty, je povinen skladovat potraviny nebo suroviny v prostorách a za podmínek, které umožňují uchovat jejich zdravotní nezávadnost a jakost, vyloučit přímý styk potravin nebo surovin s látkami nepříznivě ovlivňujícími jejich zdravotní nezávadnost a jakost a uchovávat je při teplotách stanovených vyhláškou nebo deklarovaných výrobcem.

 

Podmínky prodeje

 

  1. Prodej na farmářských trzích mohou provozovat výhradně podnikatelé (právnické nebo fyzické osoby podnikající) nebo fyzické osoby prodávající přebytky své drobné pěstitelské a chovatelské činnosti.

  2. K prodeji musí být používány jenom prodejní místa k tomuto určená provozovatelem trhů.

  3. Prodejci jsou povinni seznámit se s tímto provozním řádem a Nařízením č. 2/2011, kterým se vydává tržní řád, a dodržovat je.

  4. Prodejní stánky právnických osob musí být označeny obchodní firmou nebo názvem podnikatele, jeho identifikačním číslem osoby, údajem o sídle a jménem a příjmením osoby odpovědné za činnost stánku. Při prodeji fyzickou osobou musí být stánek označen jménem a příjmením podnikatele, příp. obchodní firmou, jeho identifikačním číslem osoby, místem podnikání, příp. bydlištěm a jménem a příjmením fyzické osoby odpovědné za činnost stánku.

  5. Prodej není povolen osobám mladším 15 let a osobám jinak nezpůsobilým k provozování této činnosti.

  6. Každý prodejce, který je podnikatelem, je povinen mít u sebe kopii živnostenského listu nebo výpisu ze živnostenského rejstříku nebo osvědčení zemědělského podnikatele (vyjma prodejců přebytků své drobné pěstitelské a chovatelské činnosti).

  7. Na trhu nelze v souladu se zákonem č. 379/2005 Sb., o opatřeních k ochraně před škodami působenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů prodávat osobám mladším 18 let alkoholické nápoje.

  8. Prodejci nesmí o výrobcích a zboží uvádět nepravdivé údaje s cílem oklamat spotřebitele.

 

Práva správce

 

Správce si vyhrazuje právo posoudit prodejní sortiment a případně nevhodný sortiment nebo jeho část z prodeje vyloučit.

 

Povinnosti prodejce

 

  1. dodržovat druh sortimentu odpovídající charakteru farmářských trhů

  2. dodržovat zásady osobní čistoty a udržovat pracovní oděv v čistotě

  3. uchovávat produkty v předepsané teplotě

  4. udržovat prodejní místo a jeho okolí v čistotě, průběžně odstraňovat odpad i obaly ze zboží na určené místo podle jednotlivých druhů a kategorií odpadů

  5. zanechat stanoviště po skončení prodeje čisté a uklizené

  6. k prodeji užívat jen místa k tomu určená, nezdržovat se v uličkách před stánky bezdůvodně a neumisťovat tam nic, co by znemožňovalo nebo ztěžovalo průchod zákazníků

  7. zajistit si pitnou vodu k osobní hygieně a k mytí pomůcek a náčiní přímo na místě trhu

  8. uposlechnout všech pokynů provozovatele

  9. prokázat svoji totožnost, tzn. mít u sebe občanský průkaz

  10. vydat na žádost zákazníka doklad o prodeji zboží

  11. v případě, že prodává potravinářské zboží, mít u sebe platný zdravotní průkaz a dodržovat hygienické předpisy

  12. v případě prodeje alkoholických nápojů umístit na stánku tabulku s textem zákazu jejich prodeje osobám mladším 18 let (text musí být pořízen v českém jazyce černými tiskacími písmeny na bílém podkladě o velikosti písma nejméně 5 cm)

 

Prodejci živočišných produktů se řídí specifickými podmínkami stanovující možnost prodeje těchto produktů – blíže dodatek tohoto provozního řádu.

 

Po porušení některého z těchto ustanovení může provozovatel trhu prodej s okamžitou platností přerušit nebo zakázat

 

 

Provoz trhu – organizace, řízení, úklid

 

  1. Organizaci a provoz trhu řídí provozovatel FK Trhy.cz s.r.o , Štěchovice 25207

  2. Prodejní doba je stanovena Pondělí až Pátek, vždy od 8:00 do 18:00 hod. Pravidelná prodejní doba, s možností prodeje do 21:00 hod.

  3. V den konání trhu lze zahájit navážení zboží na místo nejdříve od 7.00 hodin, a vyklizení místa je pak třeba provést nejpozději do hodiny od skončení provozní doby..

  4. Provozovatel trhu zejména:

    1. určuje prodejní místa na trhu prodávajícím, kteří splnili podmínky tohoto provozního řádu

    2. koordinuje navážení zboží a parkování vozidel

    3. dohlíží na dodržování stanovených podmínek prodeje, hygienických předpisů a dodržování tržního řádu všemi prodávajícími a dbá na čistotu a pořádek

    4. zajišťuje, aby v prostoru trhu nebyl realizován prodej mimo prodejní místa

    5. odpovídá za splnění podmínek daných tímto provozním řádem

    6. po ukončení trhu zajišťuje úklid

 

 

Ostatní

 

Prodejce je zodpovědný za všechny škody, které sám nebo jeho pomocníci zaviní. Prodejní místo je předáno k dispozici ve stavu převzatém, veškeré nároky vůči správci jsou tímto vyloučeny.

 

Zásobování trhu

 

Zásobování trhu bude prováděno z prostoru určeného provozovatelem na dobu nezbytně nutnou na vyložení a naložení zboží, a to v ranních hodinách před začátkem konání trhu. Parkování osobních a nákladních aut včetně přívěsů je možné na určeném místě .Při porušení těchto zákazů bude prodej přerušen a prodejci nebude další prodej povolen.

 

Závěrečná ustanovení

 

Tento provozní řád je platný ve dnech konání farmářských trhů a je závazný pro prodejce i provozovatele.

Tímto provozním řádem nejsou dotčeny povinnosti vyplývající z jiných právních předpisů.

 

Provozovatel/pořadatel tržiště

 

Spolupořadatel tržiště: Městská část Praha 6,

Provozovatel tržiště: FK Trhy.cz s.r.o, IČ:11890240 , Koukolíček Stanislav tel: 605885186 www.fktrhy.cz

 

 

 

 

DODATEK PROVOZNÍHO ŘÁDU PRO PRODEJ ŽIVOČIŠNÝCH PRODUKTŮ

 

  1. Prodejní zařízení musí být udržována čistá a v dobrém stavu, aby bylo zabráněno riziku kontaminace zboží, zejména zvířaty a škůdci, povětrnostními vlivy (přímé slunce, déšť), ochranou před prachem a před přímým kontaktem zákazníků s nebalenými potravinami.

  2. Prodávající má k dispozici vhodné zařízení k zajištění odpovídající hygieny, které je povinen využívat (zařízení k hygienickému umytí a osušení rukou, toalety).

  3. Povrchy, které přichází do styku s potravinami musí být snadno čistitelné a je-li to nezbytné, dezinfikovatelné. Požaduje se použití hladkých, omyvatelných, nerezavějících a netoxických materiálů.

  4. Prodávající musí odpovídajícím způsobem zajistit čištění, je-li to nezbytné, dezinfekci pracovních nástrojů a zařízení.

  5. Prodávající musí zajistit, aby pracovní úkony probíhaly za hygienických podmínek, jestliže jsou potraviny čištěny jako součást prodeje.

  6. Prodávající musí mít k dispozici odpovídající zařízení na přívod teplé a/nebo studené pitné vody.

  7. Prodávající musí mít k dispozici odpovídající zařízení pro hygienické skladování a odstraňování nebezpečných a/nebo nepoživatelných látek a odpadu.

  8. Prodávající musí mít k dispozici odpovídající zařízení nebo nástroje pro uchování potravin při vhodné teplotě a pro kontrolu teplot.

  9. Prodávající musí mít potraviny umístěny tak, aby bylo zabráněno riziku kontaminace.

  10. Prodejci živočišných produktů musí mít platný zdravotní průkaz. Prodejci musí nosit vhodný čistý a, je-li to nezbytné, ochranný oděv, musí dbát na vysoký stupeň čistoty.

  11. Obaly použité pro první a další balení potravin nesmí být zdrojem kontaminace. Materiály pro první balení musí být skladovány takovým způsobem, aby nebyly vystaveny riziku kontaminace.

  12. Prodávající musí zamezit možné kontaminaci potravin při současné manipulaci s nebalenou potravinou a penězi (rukavice, podávací náčiní).

  13. Požadavky na značení balených i nebalených potravin vyplývají ze zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách, §6 a §8. Při prodeji nebalených potravin musí být pro spotřebitele na viditelném místě umístěný údaj s názvem výrobku, podmínkami skladování (teplota) a datem spotřeby.

  14. V případě výskytu odpadu živočišného původu musí být zajištěn prodejcem jeho odvoz, a to odpovídajícím způsobem (např. přivoláním asanačního podniku (kafilérie), který by zajistil jeho neškodné odstranění). K dispozici musí mít odpovídající zařízení pro hygienické skladování těchto odpadů až do jejich odvozu asanační službou uzavíratelné nádoby, které musí být vhodně konstruovány, udržovány, snadno čistitelné, a je-li to nezbytné, dezinfikovatelné). Odpady nesmí představovat přímý nebo nepřímý zdroj kontaminace. Prodejci, kteří nabízejí živočišné produkty na trzích opakovaně, musí při likvidaci VŽP vystavit obchodní doklad o odvozu a na vyžádání jej předložit kontrolnímu orgánu.

 

Podmínky pro prodej živočišných produktů ze závodů registrovaných příslušnou krajskou veterinární správou: Platí obecné podmínky pro prodej živočišných produktů, zejména tyto požadavky:

Čerstvé drůbeží a králičí maso musí být po celou dobu nabízení k prodeji skladováno při teplotě do +4°C.

Čerstvé vepřové, hovězí maso a zvěřina při teplotě do +7°C v odpovídajícím zařízení. Skladovací teplota mléčných výrobků ošetřených UHT je do +24°C, ostatních mléčných výrobků - +4 - +8°C.

Masné a rybí výrobky se musí uchovávat při skladovacích teplotách deklarovaných výrobcem (nejčastěji do +5°C). Vhodné teplotní podmínky musí být monitorovány (teploměr). Při těchto teplotách musí být produkty uchovávány pro celou dobu prodeje.

 

 

 

Podmínky pro prodej přebytků chovatelem: Platí obecné podmínky pro prodej živočišných produktů.

 

Čerstvé drůbeží maso: Chovatel, jehož roční produkce je nižší než 2 000 kusů krůt, hus nebo kachen, nebo 10 000 kusů ostatní drůbeže, může prodávat v malém množství neporcované drůbeží maso přímo konečnému spotřebiteli v tržnici nebo na tržišti, nejbližších jeho hospodářství. Za malé množství se považuje maso z nejvýše 10 kusů drůbeže týdně.

 

Čerstvé králičí maso: Chovatel, který chová králíky v malém, může prodávat neporcované čerstvé králičí maso v malých množstvích přímo konečnému spotřebiteli v tržnici nebo na tržišti, nejbližších jeho hospodářství. Za malé množství se považuje maso z nejvýše 10 kusů králíků týdně. Při prodeji nesmí být oddělována hlava od těla.

 

Vejce: Prodej přebytků chovatelem: vejce nemusí být prosvícená, musí být skladována při nekolísavé teplotě +5°C - + 18°C, chráněná před sluncem, mohou být prodána spotřebiteli nejpozději do 21 dnů po snášce, přičemž minimální trvanlivost je 28 dnů. Pro zákazníky musí být na viditelném místě umístěno jméno a adresa chovatele, u kterého byla vejce vyprodukována a datum minimální trvanlivosti. Jednomu konečnému spotřebiteli může být prodáno max. 60 ks vajec.

Prodej obchodníkem (překupníkem): Platí stejné podmínky jako při prodeji v obchodě (skladovací podmínky, balení, značení), množství neomezené. Požadavky na značení vyplývají ze zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách, §6 a §8.

 

Med: Musí pocházet od včelstva, v němž se nevyskytují mor včelího plodu nebo hniloba včelího plodu. Musí být skladován v obalech, které splňují podmínky na obaly pro potraviny živočišného původu, nesmí být vystavován přímému slunečnímu záření. K dispozici musí být in formace o druhu medu a tom, kdo je výrobcem medu. Medař musí být schopen předložit na vyžádání registraci včelaře.

 

Prodej živých ryb

 

Žadatel o vydání podrobných veterinárních podmínek pro provozování stánkového prodeje ryb je povinen uvést:

• obchodní firmu nebo název, sídlo a identifikační číslo, jde-li o právnickou osobu, jméno, příjmení, místo trvalého pobytu (místo podnikání, liší-li se od místa trvalého pobytu) a identifikační číslo, popř. obchodní firmu, jde-li o fyzickou osobu, které doloží živnostenským listem nebo výpisem z obchodního rejstříku, telefon, e-mailovou adresu,

• přesnou adresu umístění stánku, tj. ulici a číslo domu, před kterým bude stánek umístěn

• plánek prodejního místa s vyznačením zdroje vody a kanálu pro odtok vody.

 

V každém prodejním místě musí být pro kontrolní orgány k dispozici kopie:

• dokladu o vydání podrobných podmínek pro osoby, které provozují stánkový sezónní prodej

• vlastnoruční podpis všech pracovníků stánku jako doklad o proškolení stanovených veterinárních podmínek,

• smlouvy o odvozu a likvidaci vedlejších živočišných produktů ( dále jen VŽP)

• povolení pro zábor místa a služeb s tím souvisejících od příslušného obvodního úřadu,

• dokladu o původu ryb (místo posledního sádkování).

Veterinární podmínky sezónního prodeje živých ryb

1. Prodejní místo k této činnosti musí splňovat tyto základní hygienické požadavky vybavení:

 

• Prodejní pult s omyvatelnou, dobře čistitelnou pracovní deskou s vyvýšenými okraji a odpadním otvorem, váhy.

• Dostatečně velké kádě na úchovu živých ryb se zabezpečeným neustálým přívodem zdravotně nezávadné vody a jejím odtokem, popř. zajistit úchovu ryb ve vodě obohacené kyslíkem. Při použití aeračního zařízení musí být voda v nádrži vyměněna alespoň jednou denně. V kádích a příručních nádržích musí být voda čistá o teplotě 0 ° až plus 10 °C, kádě nesmí být přeplněny. Poměr hmotnosti živých tržních ryb a množství vody (hustota obsádky) v kádích a příručních nádržích, včetně nejnižšího množství kyslíku ve vodě v závislosti na teplotě vody, je:

Kapr v kg na 1 000 litrů vody

Teplota vody

Hmotnost ryb

Nejnižší nasycení kyslíkem

0–5 °C

1 200 kg

40 %

5–10 °C

1 000 kg a méně

40 %

10–15 °C

700 kg

 

40 %

 

• Prodejní místo musí být umístěno tak, aby byl zajištěn co nejkratší odtok odpadních vod do kanalizace a nedocházelo k roztékání odpadní vody při manipulaci s živými rybami.

• Nepropustné uzavíratelné a označené nádoby na VŽP. Nádoby na vnitřnosti, žábry, šupiny, střeva, ploutve apod. budou označené nápisem „VŽP 3. kategorie“ a „Není určeno pro lidskou spotřebu“. Nádoby na uhynulé ryby budou označené „VŽP 2. kategorie“ a „Není určeno k výživě zvířat“.

2. Prodávající musí být vybaveni ochrannými pracovními pomůckami (gumovými zástěrami, holínkami a rukavicemi) a vlastnit platný zdravotní průkaz.

3. V každém prodejním místě musí být pro kontrolní orgány k dispozici: veterinární podmínky pro prodej živých ryb pro danou sezónu včetně příloh, povolení pro zábor místa a služeb s tím souvisejících a doklady o původu ryb (místo posledního sádkování).

4. Živé tržní ryby se musí přepravovat ve vhodných přepravních nádobách a zařízeních ve vodě. Manipulace s rybami musí být prováděno tak, aby nedocházelo k jejich poranění.

5. Během prodejní činnosti musí být prováděn průběžný úklid, po ukončení prodeje celkový úklid prodejního místa.

6. Při zacházení s živou rybou a jejím následném zabíjení musí být dodržovány požadavky zákona č. 246/1992 Sb., o ochraně zvířat proti týrání, ve znění pozdějších předpisů, a vyhl. č. 382/2004 Sb., o ochraně hospodářských zvířat při porážení, utrácení nebo jiném usmrcování, zejména z důrazem na § 6 - péče o ryby před usmrcením.

Zásady manipulace a porážení ryb při sezónním prodeji ryb z hlediska zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, a nakládání s vedlejšími živočišnými produkty

Přeprava (dle zákona a vyhl. č. 193/2004 Sb., o ochraně zvířat při přepravě):

Ryby lze přepravovat pouze v kontejnerech s odpovídajícím prostorem, větráním, teplotou (viz přechovávání ryb). Během přepravy, přemísťování, usmrcování nesmí být zvíře vystaveno jakékoliv jiné než nezbytné bolesti nebo utrpení. Nakládka a vykládka zvířat musí probíhat způsobem, který nepůsobí zvířatům utrpení nebo poškozuje jejich zdravotní stav. Přepravovat zvířata lze v dopravních prostředcích, které zabezpečují pohodu zvířat, minimalizují zranění.

 

Přechovávání (dle vyhl. č. 382/2004 Sb., o ochraně hospodářských zvířat při porážení, utrácení nebo jiném usmrcování):

Živé tržní ryby se uchovávají v kádích, příručních nádržích při neustálé výměně a přítoku vody, která neohrožuje jejich zdravotní stav, popřípadě při zajištění jiného účinného způsobu provzdušňování nebo okysličování vody, a to při odpovídající hustotě obsádky a množství kyslíku ve vodě (dle vyhl. č. 382/2004).

Usmrcování (dle zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání):

Ryby lze usmrcovat pouze omráčením silným úderem tupým předmětem na temeno hlavy a následným vykrvením přetnutím míchy a cév řezem bezprostředně za hlavou nebo se přetnou žaberní

 

oblouky a provede vykrvení za hlavou. Vykrvování ryb musí být zahájeno bezprostředně po jejich omráčení, přičemž musí být provedeno tak, aby vyvolalo rychlé a úplné vykrvení. Před ukončením vykrvení se nesmí provádět žádný zpracovatelský úkon. Nástroje, materiál, vybavení sloužící k omračování a vykrvování musí být sestrojeny, udržovány a používány tak, aby k úkonům docházelo rychle a účinně.

Při manipulaci s živými rybami je zakázáno:

1) zbavovat živé ryby šupin nebo ploutví

2) vsouvat rybám prsty pod skřele do žáber

3) vtlačovat prsty do očnic

4) násilně vytlačovat jikry nebo mlíčí

5) omračovat a vykrvovat ryby jiným způsobem, než je uvedeno výše

6) uplatňovat předsudek píchání nože do krajiny ocasní jako způsob usmrcování ryb

7) zabíjení ryb do zásoby

8) znečišťovat stanoviště krví a rybím odpadem

 

Každý prodejce musí mít doklad o oprávnění k podnikání (živnost. List nebo výpis z OR. V případě, že neprodává podnikatel, musí mít ještě kopii smlouvy o zaměstnání. Při prodeji potravin je nutný Zdravotní průkaz. Ke zboží musí být nabývací doklady nebo doklady umožňující identifikaci zboží.

V případě přímého dovozu potravin v rámci EU či třetích zemí a jeho prodeji na stánku musí být splněna ohlašovací povinnost . Nutná úřední registrace u místně příslušné Krajské veterinární správy.

 

Odpady

Pokud by došlo k tomu, že se vyskytnou vedlejší živočišné produkty II. a III. kategorie, které nejsou určeny k výživě lidí –dále jen VŽP, tedy odpad živočišného původu, je prodejce povinen zavolat asanační podnik (kafilérii), která zajistí jeho neškodné odstranění. Může využít kontaktů odborných firem např.: ASAVET BIŘKOV – tel.  376 383 079,  376 393 283 nebo P.F.B. TRANSPORT – tel.  283 931 169,  602 312 308. K dispozici musí mít prodejce odpovídající zařízení pro hygienické skladování těchto odpadů až do jejich odvozu asanační službou (uzavíratelné nádoby, které musí být vhodně

konstruovány, udržovány, snadno čistitelné, a je-li nezbytné, dezinfikovatelné). Odpady nesmí představovat přímý nebo nepřímý zdroj kontaminace. Prodejci, kteří nabízejí živočišné produkty na trzích opakovaně, musí při likvidaci VŽP vystavit obchodní doklad o odvozu a na vyžádání jej předložit kontrolnímu orgánu.

 

Čestné Prohlášení

 

Já Stanislav Koukolíček, jednatel firmy FK Trhy.cz s.r.o , IČO 11890240 předkládám čestné prohlášení a prohlašuji, že jsem se seznámil s podmínkami výběrového řízení a pro případ svého úspěchu ve výběrovém řízení jsem připraven uzavřít smlouvu do sedmi pracovních dnů ode dne, kdy bude k jejímu uzavření MČ Praha 6 vyzván.“

 

V Praze dne 27.7.2022

Stanislav Koukolíček

FK Trhy.cz s.r.o

Štěchovice

 

Příloha: ikonka typu souboru application/msword Otevřít soubor
Další informace: https://fktrhy.cz/
Nabídková cena: 66116.00,-Kč bez DPH
80000.00,-Kč s DPH


© 2024 MČ Praha 6

 RSS |  SMS info |  Email info |  Mapa stránek |  Prohlášení o přístupnosti |  Prohlášení o ochraně soukromí |  Nastavení cookies |  PŘIHLÁŠENÍ do systému


--- konec tisknuté stránky old5.praha6.cz/trziste/zakazka.php?ID=3307&aukce=&crc=43f5465d1c39586eaa56ee53b8eaf0e1 ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz

Soubory cookie (nebo podobné technologie) používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte a také souhlasíte se sdílením informací (Jaké údaje shromažďujeme) o vašem použití našeho webu, který provozujeme s našimi přidruženými společnostmi a partnery. Předvolby můžete spravovat v části Nastavení souborů cookie, svůj souhlas můžete kdykoli odvolat nebo více informací najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.