eTržiště » přehled aktuálních zakázek
realizované zakázky • ZPĚT na úvod
Výpis záznamů 1 až 4 z celkového počtu 4 vyhovujících záznamů.
Předmětem veřejné zakázky je zpracování odborného materiálu – Plánu ochrany vesnické památkové rezervace Praha 6 – Ruzyně. Plán ochrany bude zpracován v souladu s vyhláškou č. 420/2008 Sb., ze dne 28.11.2008 v platném znění a Metodikou Ministerstva kultury za základě vyhlášky č. 420/2008 Sb., kterou se stanoví náležitosti a obsah plánu ochrany památkových rezervací a památkových zón, ve znění vyhlášky č. 3/2023 Sb (2. aktualizované a doplněné vydání 2024).
Výzva k podání nabídky ...
[celkem 640 znaků / zobrazeno 78%][
číslo:2025/00013] [
nabídky od: 12.02.2025 do: 28.02.2025]
Kategorie:
» služby » projekční práce » územní plánování a urbanismus
Městská část Praha 6 (dále jen "Objednatel") vyhlašuje zakázku malého rozsahu na materiální zajištění akcí Odboru kultury, sportu a volného času. V rámci této zakázky dodá uchazeč (dále jen "Dodavatel") nabídku pro všechny akce.
Jedná se o následující akce:
A) Velikonoční zajda
Den a místo konání: 12. 04. 2025 od 10 do 19:00 hod. v areálu dopravního hřiště Vypich, Na Vypichu 2361/1a, Praha 6
Očekáváme účast cca 1 000 návštěvníků.
V rámci materiálního ...
[celkem 2905 znaků / zobrazeno 17%][
číslo:2025/00012] [
nabídky od: 06.02.2025 do: 14.02.2025]
Kategorie:
» služby » ostatní služby
Městská část Praha 6 (dále jen "Objednatel") vyhlašuje zakázku malého rozsahu na personální zajištění akcí Odboru kultury, sportu a volného času. V rámci této zakázky dodá uchazeč (dále jen "Dodavatel") nabídku pro všechny akce.
Jedná se o následující akce:
A) Velikonoční zajda
Den a místo konání: 12. 04. 2025 od 10 do 19:00 hod. v areálu dopravního hřiště Vypich, Na Vypichu 2361/1a, Praha 6
Očekáváme účast cca 1 000 návštěvníků.
V rámci personálního ...
[celkem 3996 znaků / zobrazeno 12%][
číslo:2025/00011] [
nabídky od: 06.02.2025 do: 14.02.2025]
Kategorie:
» služby » organizace, programové a technické zajištění společenských akcí » organizace společenských akcí vč. programového zajištění
Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen "zakázka") jsou dodávky hygienického a spotřebního materiálu na základě průběžných objednávek pro provoz administrativní budovy cca o 350 zaměstnancích.
Konkrétní plnění bude zadáváno formou dílčích objednávek zadavatele vystavených na základě rámcové smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem. Předpokládaný objem zadávaných objednávek je cca 2 x měsíčně po dobu cca tří let. Současný odběr hygienického a spotřebního materiálu činí cca ...
[celkem 1428 znaků / zobrazeno 35%][
číslo:2025/00009] [
nabídky od: 31.01.2025 do: 14.02.2025]
Kategorie:
» dodávky » nákup kancelářské techniky a vybavení kanceláří » hygienické potřeby
Konec výpisu.